2015.11.16.@ 11.11

Így lehet torna nélkül is lapos hasad

Mostanában nem volt kedved vagy időd edzeni, de azért karácsonykor szeretnél lapos pocival feszíteni a kis fekete ruhádban? Mutatunk 8 trükköt, amivel sikerülhet a lehetetlen küldetés!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így lehet torna nélkül is lapos hasad

Tartsd meg magad, bébi!

Ugye észrevetted már, hogy milyen nehéz állandóan egyenes háttal járni? Ezzel ugyanis szinte folyamatosan feszíted az izmaidat, amik egy idő után elfáradnak, és úgy érzed, le kell ülnöd vagy lazítanod magadon. De ne tedd! Ha ugyanis kihúzod magad, akkor szép lassan formálod a hasadat és a hátadat is.

A jelszó: H2O

Igaz, hogy ha nagyon sok dolgod van, könnyen elfeledkezhetsz a megfelelő folyadékbevitelről, de ez egyáltalán nem tesz jót sem az egészségednek, sem az alakodnak. Ha ugyanis nem iszol eleget, akkor a tested visszatartja a vizet, ami miatt akár 1,8 kilóval is nehezebb lehetsz. Napi 2-3 liter szénsavmentes ásványvíz kötelező, ha pedig már unnád a víz ízét, dobd fel gyümikkel!

A bűvös tízes

Szinte alig van időd ebédelni, ezért csak úgy bekapkodod a kaját, és már rohansz is vissza dolgozni? Pedig jobb lenne, ha inkább lassítanál a tempón! Rágd meg alaposan a falatokat, mindegyiket legalább 10-szer, így segíthetsz a szervezetednek az emésztésben, na meg persze a fogyásban is.

Hasznos bacik

A jótékony hatású probaktériumok szintén segítik az emésztést, ráadásul megakadályozzák, hogy felpuffadj evés után, így szinte rögtön lapos hasat varázsolnak. Hosszú távon pedig sokkal egészségesebb leszel tőlük, úgyhogy elő a natúr joghurtokkal reggelire!

Séta indul!

Néha hagyd otthon a kocsit, vagy gyalogolj le néhány megállót, ha formás pocit szeretnél! A séta ugyanis megindítja a zsírégetést a derekad és a hasad környékén, és már napi 30 perccel is majdnem olyan hatást érhetsz el, mint egy rövid edzéssel.

Rágóstop

Gondoltad volna, hogy a rágó is hizlal? De nem csak a benne található cukor miatt, hanem azért is, mert a rágás közben beáramló rengeteg levegő felfújja a hasadat, így hamar azt érezheted, hogy alig tudod begombolni a nacid. Szopogass helyette inkább mentolos cukorkát!

V mint vitamin, v mint villámfogyás

Szedj B- és D-vitaminokat, mert ezek segítenek abban, hogy megfelelően működjön a hormonrendszered. Ennek köszönhetően pedig sokkal gyorsabban fognak leolvadni rólad a kilók, főleg a hasad környékéről.

Stressz? Az mi?

Ha ideges vagy, akkor a tested több szteroidot és stresszhormont termel, ami pedig teljesen összezavarja az egész szervezetedet. Nehezebben fogod tudni megemészteni a kajákat, ráadásul a stressz során keletkező kortizol egyenesen a hasad felé küldi a zsírt, ami miatt gyorsan úszógumit növeszthetsz. Relaxálj vagy meditálj naponta legalább 20 percet, és búcsút mondhatsz a zsírpárnáknak!

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód feszes has lapos has mozgás sport sportolás táplálkozás torna nélkül

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A világ legbutább ötletével állt elő ez a nő

A világ legbutább ötletével állt elő ez a nő

Egy német modell elképesztő terveiről mesélt egy tévéműsorban.

Ezért figyelj oda arra, hányszor zuhanyozol egy héten

A nap végén már rohansz is a fürdőszobába, hogy csobbanj egyet? Ne siess annyira, mert nem biztos, hogy szükséged van rá…

140 milliót költött egy modell, hogy Kim Kardashianra hasonlítson

Elképesztő, mennyi műtétet vállalt be, hogy olyan legyen, mint a popsikirálynő!

Ennyit kell sétálnod ahhoz, hogy beindítsd a fogyást

Gondban vagy azzal az újévi fogadalmaddal, hogy leadj pár kilót? Ne aggódj, eláruljuk, hány lépést kell megtenned érte!

Megdöbbentő előtte-utána fotót posztolt Tóth Vera

Ez a kép is bizonyítja, hogy rengeteget fogyott!

Halálra akarja enni magát a 317 kilós férfi

Nem tesz semmit azért, hogy változtasson az életmódján.

Élő Ken teljesen átoperáltatja az arcát

Az újabb műtét sorozatra azért is van szükség, mert a férfi vonásait már a reptéri arcfelismerők sem tudják értelmezni.

5 tipp, hogy feldobd az edzőtermi edzéseket

Mikor megvetted a bérleted, még szuper lelkes voltál, de a sokadik alkalom után már unod a kardiózást vagy a súlyok emelgetését… Ha magadra ismertél, ideje felráznod a fitnesz-rutinodat!

7 furcsa dolog, ami erősíti az immunrendszered

Nem győzöd kapkodni a C vitamin tabikat, mégis újabb körre bejelentkezett nálad a megfázás? Nem is sejted, milyen apró trükkökkel űzheted el messzire a kellemetlen vendéget.

Így sportolj, ha abszolút semmi időd mozogni

Ha kevés időd jut a sportolásra, akkor ezeket a tippeket imádni fogod!

Bizarr kihívás terjed a neten: Januhairy

Movember csajoknak – te kipróbálnád ezt a meghökkentő challange-et?

Ilyen ciki Photoshop bakit még nem láttál!

Egy divatcég annyira kínos képeket tett fel az oldalára, hogy még nézni is kellemetlen. Le mered csekkolni?

Így tartsd meg a fitt-fogadalmadat egész évben

Január első hetén még lelkesen edzel, de márciusban már sokszor elcsalod, nyáron pedig tényleg csak porosodik a sportszerkód? Idén másként lesz!