2015.12.21.@ 13.12

5 tipp, hogy ne hízz meg karácsonykor

Év közben ügyesen betartod a diétád, de most azon parázol, hogyan bírd ki karácsonyt bűnözés nélkül? Akkor próbáld ki ezeket a szuper tippeket, és garantáltan nem szaladnak fel rád azok a plusz kilók!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 tipp, hogy ne hízz meg karácsonykor

Ha nem akarod magadtól megvonni az ünnep legfinomabb falatait, de szeretnéd megúszni, hogy párnácskák nélkül kezdd 2016-ot, akkor ezt a házi szaloncukor receptet neked találták ki:

1. Cukormentes szaloncukor (rumos-diós)

Hozzávalók:

– 50 dkg dió megpirítva és finomra őrölve

– 2 citrom reszelt héja vagy citromolaj

– 4 evőkanál rum

– 1 bio narancs reszelt héja vagy narancsolaj

– 1 egész narancs leve

– 1 egész citrom leve

– 5 evőkanál házi baracklekvár

A bevonathoz:

– 15 dkg min. 70%os kakaótartalmú csokoládé

Így készítheted el:

A diót pirítsd meg, majd őröld finomra. Ha megvan, keverd össze a hozzávalókat. Formázz kis golyókat úgy, a tetejüket picit lelapítod, majd tedd egy papírral bélelt tepsibe, kb. 5 mm távolságra egymástól. Törj össze 15 dkg csokit és keverd össze 5 evőkanál olajjal és 1 kiskanál vajjal, majd gőz felett olvaszd fel. Ha kész, alaposan keverd össze! Minél sűrűbb az állaga, annál vastagabb lesz a csokibevonat rétege. Ezután egy teáskanál segítségével kanalazd a csokimasszát a diós golyókra, és tedd hidegre. Ha megkötött a csoki rajtuk, akkor az alját is mártsd bele a masszába. Várd meg, amíg megköt, de ha lett olyan, amin javítanál, egy meleg és nedves késsel korrigálhatod a bevonatot. Végül, ha teljesen megkötött, csomagold színes szaloncukorpapírba és már kész is!

2. A zöldfűszerek ereje

Tudtad, hogy a zöldfűszerek szuper hatással vannak az emésztésre? Használj minél többet ezekből a fűszerekből az ünnepi vacsorához (rozmaring, koriander, kakukkfű, bazsalikom), és egyből elkerülheted a három napos felpuffadást!

3. Kósti stop

Nem is gondolnád, mennyi plusz kalóriát viszel be azzal, hogy megállás nélkül kóstolgatsz főzés közben! Ugye veled is előfordult már, hogy mire megterítettél, egyáltalán nem voltál éhes? Ez bizony az állandó kóstolgatásnak köszönhető! Ezért inkább fogj egy darab papírt, és írd fel, hányszor mártottad bele a kanalad a készülő vacsorába. Biztosan meg fogsz lepődni az eredményen.

4. Csak fitten

A maratoni filmezéssé nasizás köz nem árt beiktatni egy kis edzést is: ha nincs kedved, vagy épp túl fáradt vagy egy kiadós TRX edzéshez, akkor vedd lazábbra a figurát és szavazz a mini verzióra. Indítsd a napod 10 perc jógával, a kitartott gyakorlatoktól ugyanis frissebb és energikusabb leszel, ráadásul a vonalaidat is remekül karbantarthatod velük.

5. Vitamin-para

Állandóan fáradt vagy, ezért nem győzöd magadba tömni a különböző vitaminokat? A szükséges ásványi sókat vagy a magnéziumot inkább zöldségekkel, gyümölcsökkel, és gabonafélékkel vidd a szervezetedbe, drazsé formában ugyanis csak még éhesebb leszel tőlük.

Címkék: diétás szaloncukor egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód éves karácsony mozgás sport sportolás táplálkozás ünnepek

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Két héttel a műtét után halt meg!

Napi tizennyolc órát alszik ez a 19 éves lány

Oké, lehet, hogy te is imádsz aludni, de ennyit még egy durván átbulizott éjszaka után sem tudnál, nem?

4 étel, amitől nem leszel télen beteg

Ugye, te sem szeretnél elkapni valamilyen nyavalyát most, az ünnepek előtt? Akkor csekkold a listát, mit érdemes naponta fogyasztanod!

Azt hitték terhes, borzalmas, mi volt igazából a hasában

Az orvosok sokáig nem hitték el, hogy nem kisbabát vár a nő!

Egy hétig vegánként élt, ez történt

Semmi hús, semmi tejtermék. Te meg tudnád csinálni?