2015.12.28.@ 08.12

7 étel, amitől megnő a melled

Gondoltad volna, hogy nem kell push-up melltartót hordanod ahhoz, hogy nagyobb melleket varázsolj magadnak? Azzal is tuningolhatod a dekoltázsod, ha rendszeresen majszolsz ezekből a kajákból!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

7 étel, amitől megnő a melled

Tej

A tejtermékek hasonló nemi hormonokat tartalmaznak, mint amiket a tested is előállít. A tehéntej például ösztrogénben, progeszteronban és prolaktinban is gazdag, ezek pedig segítik a mellek növekedését. Úgyhogy igyál minden este egy pohárral, és nemcsak, hogy jobban alszol majd, de néhány hét múlva még a cicijeid is teltebbek lesznek!

Különböző magvak

Ne csak a madaraknak tegyél ki télen egy kis magot, hanem csipegess belőle te is! A napraforgó, a tök és a len magja ugyanis nagyon jót tesznek, ráadásul nemcsak az emésztésednek és a hajadnak, hanem a mellméretednek is. Mivel ezek is magas ösztrogéntartalmúak, szintén beindítják a hormonrendszeredet, úgyhogy egyél minél többet belőlük, ha dúsabb dekoltázsra vágysz.

Tengeri halak

Azt már te is biztosan tudod, hogy a halak egészségesek, sőt még az életedet is meghosszabbíthatják, de arra tuti nem gondoltál, hogy a cicijeidre is hasonlóan jó hatással vannak. A tengeri finomságok ugyanis tele vannak mangánnak, ami segít a nemi hormonok szintjének emelésében, és ha minden nap fogyasztod őket, akkor gyorsan megoldódnak a méretproblémáid is.

Szója

A szója is a szuperkaják közé tartozik, gazdag ugyanis fitoösztrogénekben, ez a hormon pedig a mellnövekedésért felelős, így minél többet eszel belőle, annál hamarabb veszed majd észre a változást. Néha például idd szójatejjel a kávédat, és ne csodálkozz, ha nemsokára a pasid majd még az eddiginél is kevésbé fogja tudni levenni a dekoltázsodról a szemét!

Tofu

A tofu a cicinövelés mellett még a fogyókúrádban is nagyon jó barátod lesz. Amellett ugyanis, hogy magas a fehérjetartalma, zsírban viszont nagyon szegény, és még egy hatalmas ösztrogénlöketet is ad a szervezetednek. Ráadásul nagyon könnyen el is készítheted, és szuper választás különböző húsok mellé.

Dió és mogyoró

Ez a két finomság is a segítségedre lesz, ha nagyobbra szeretnéd cserélni a régi melltartóidat. Nagyon jó proteinforrások, ráadásul csakis egészséges zsírokat tartalmaznak. Sőt, még az agyadat is felpörgetik, és a szívedre is nagyon jó hatással vannak, úgyhogy rágcsálj belőlük napközben egy keveset!

Sovány húsok

A sovány húsoknak (szárnyasok) nemcsak a diétádban van hatalmas szerepük, hanem a mellnövelésben is. Ezek rengeteg olyan vitamint, ásványi anyagot és egyéb összetevőt tartalmaznak, amelyek beindítják a hormonjaidat, és turbó üzemmódra kapcsolják a cicid növekedési sebességét. Úgyhogy ne is gondolkozz tovább, hogy mit eszel holnap ebédre.

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód mell mellméret mellnövelés nagyobb mell táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Mostanában sokszor álmodsz szexszel? Ez lehet az oka!

7 érdekesség a vagináról, amiről a nők azt kívánják, bárcsak előbb tudták volna

A csajok a Buzzfeeddel osztották meg névtelenül a tudásukat, hogy te is tutira minden szükséges infó birtokában lehess!

5 hatásos gyakorlat, ha a derekad a gyengéd

Garantáltan imádni fogod a végeredményt!

A videó, ami után minden nő jobban érzi magát

Hatalmasat ment a TikTokon, és nem is csoda!

Minden, amit tudnod kell a karácsonyi pluszkilókról

Van egy rossz hírünk: ilyenkor még az edzés sem segít.