2015.12.28.@ 05.12

Ez volt 2015 legmenőbb edzése

Kíváncsi vagy, mi volt az idei év leghatásosabb edzésfajtája? Akkor figyelj, mert most megismerheted az olcsó és könnyű módszert, sőt még néhány gyakorlatot is elsajátíthatsz belőle!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ez volt 2015 legmenőbb edzése

Ha már rengeteg edzést kipróbáltál, mégis valahogy úgy érzed, hogy egyik sem igazán hatásos, akkor ideje letesztelned a 2015-ös év legmenőbb gyakorlatait, amikkel tuti, hogy rövid idő alatt bombaalakot varázsolhatsz magadnak. Az American College of Sports Medicine ugyanis idén is kiválasztotta az év legjobb és legnépszerűbb tréningjét, ami most nem más lett, mint a saját testsúllyal való edzés. Ez a fajta sport megelőzte a tornát, az aerobicot és a jógát is, úgyhogy hidd el, érdemes kipróbálnod!

A saját testsúllyal való edzés lényege, hogy nem különböző sportszerekkel, például súlyzóval vagy kondigépekkel hozod formába magad, hanem csak minimális kiegészítőket használsz, és inkább a tested súlyával tornázol. Gondolj csak bele! Nem kell sok pénzt költened a kondibérletre, sőt még ki sem kell mozdulnod a lakásból, ráadásul a sérülésveszély is kisebb! Ugye milyen szuper? A gyakorlatok is könnyen elvégezhetőek, mégis rendkívül hatásosak, mert ötvözik a kardiót és az erősítő edzést, így szinte csak úgy olvasztják le rólad a felesleges kilókat. Mutatunk is néhányat, amelyekkel pár hét alatt látható eredményt érhetsz el otthon is!

1. Kitörésből kirúgás

Kitörés pozícióban a hátul lévő lábadat hajlítsd be úgy, hogy ne érjen le a talajra, de a lábszárad vízszintes legyen a földdel, és mindkét térded 90 fokos szöget zárjon be. Ezután rúgj előre, miközben felegyenesedsz, és érintsd meg az ellentétes karoddal a lábujjaidat vagy a cipőd orrát, majd pedig helyezkedj vissza a kiinduló pozícióba. Ismételd meg 30-szor mindkét lábaddal. A gyakorlat lényege, hogy szinte az egész testedet megmozgatja, de legfőképpen a hasadat és a lábadat izmosítod vele.

saját-testsúlyos-edzés-cosmopolitan

2. Mérlegen a formás popó

Ezzel a gyakorlattal aztán tényleg kerek popsit varázsolhatsz magadnak akár hetek alatt! Először is állj egyenesen, feszes háttal és lábakkal, a kezeidet tartsd magad mellett, szintén nyújtva. Ezután kezdj lassan előre hajolni úgy, hogy az egyik lábadat felemeled hátrafelé, hogy vízszintes legyen a talajjal, miközben a karodat is egyenesen előre nyújtod. Tartsd meg ezt a mérlegállás pózt fél percig, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. Csináld meg 10-szer, majd ismételd meg ugyanennyiszer a másik lábaddal is, közben pedig végig feszítsd a popóizmaidat!

saját-testsúlyos-edzés-cosmopolitan

3. Hopp, micsoda vállak!

Ha a válladat, a karodat, a popsidat és a hasadat is egyszerre szeretnéd formálni, akkor ez a gyakorlat neked való. Helyezkedj plank pózícióba, a karodat nyújtsd ki, a lábaid tartsd szorosan egymás mellett, és a lábujjaidon támaszkodj, mintha fekvőtámaszozni készülnél. Ezután szökkenj közepes terpeszbe, és közben a kezeidet is keresztezd. Ezt ismételd meg 25-ször, úgy, hogy egyszer az egyik karod legyen elöl, utána pedig a másik.

saját-testsúlyos-edzés-cosmopolitan

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód mozgás saját testsúlyos edzés sport sportolás táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

„Egy hétig maszkban edzettem, ez történt”

Börtönbüntetést kaphat ez a lány pár szexi szelfi miatt

Kambodzsában kicsit máshogy működnek a dolgok, és egy-egy dögösebb fotó miatt óriási bajba lehet kerülni.

Hightech kozmetikumokkal szépüljünk! (x)

A 100% hatóanyag kozmetikumokban bízhatunk, mert ezek a készítmények az arcápolás csúcsát jelentik. Méltán van helyük a professzionális, luxus

Ezért hízol eleinte csak a tested bizonyos területeire

Te is észrevetted már, hogy így van? Ez a magyarázat rá!

A legjobb nyújtások menstruációs fájdalmakra

5 szuper nyújtást mutatunk, amivel búcsút inthetsz a görcsöknek. Nem kell hozzá más, csak a kedvenc párnád!

Hogyan ápolja lábait egy strandolással vagy sétával töltött nap után? (x)

Ez a nyár talán nem egészen úgy alakul, ahogy korábban tervezte, mégis számos olyan tevékenységet végezhet, amelyeket a nyári feltöltődés érdekében be szokott vetni. Végtére is, szabadságon van!

„Minden reggel 10 percet nyújtok, így változott meg az életem”

Soroljuk a pozitív hatásait a reggeli nyújtásnak!

Egészségtelen alsóneműben aludni?

Ezt minden lánynak el kellene olvasnia!

Döbbenetes, hány éves valójában ez a nő

A lánya 26 éves, ő pedig kb. 20-nak néz ki. Zavar a rendszerben? És még nem is láttad a róla készült képet!