A kampány, amit minden nőnek látnia kell

Egy hirdetésekkel foglalkozó nő megelégelte, hogy a reklámok mindig megalázzák és tárgyként kezelik a nőket, ezért egy hihetetlenül erőteljes ellenkampányt indított. Ezt neked is meg kell nézned!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A kampány, amit minden nőnek látnia kell

Madonna Badger már régóta saját hirdetési ügynökséget vezet, és az évek során arra lett figyelmes, hogy a reklámokban a nőket mindig egyfajta szexuális tárgyként kezelik. Madonna ezért rákeresett a neten a „nők tárgyiasítása” kifejezésre, az eredménytől pedig szinte sokkot kapott, ugyanis rengeteg felháborító kampányt dobott ki találatként. Ezért most elhatározta, hogy az ő cége, a Badger&Winters soha többé nem fogja hasonló módon bemutatni a lányokat, ráadásul ezt egy nagyon erős videokampánnyal jelentette be.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

A felvételen a nők egy fekete háttér előtt állnak, és olyan táblákat tartanak a kezükben, amelyeken egy-egy hirdetés szerepel. Mellettük pedig mindig megjelenik a szarkasztikus szöveg, amit a fotó sugall a nőkről. Például egy gyorsétteremlánc plakátján a nő a tátott szájjal néz egy hamburgerre, amivel egyértelműen az orális szexre akarnak utalni. „Szeretek orálisan szexelni…szendvicsekkel” áll a felirat a kép mellett.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

Egy másik képen pedig egy csaj fekszik egy férfi mellett, a fején egy cetlivel, amin a neve van, azt sugallva, hogy „Imádok csak úgy lefeküdni olyan pasikkal, akik nem tudják a nevemet”.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

Madonna egyébként a #WomenNotObjects hashtaggel töltötte fel a videót, amit már több mint 970 ezren láttak, és a kampánya részeként azt is megfogadta, hogy az ő ügynöksége soha többet nem fogja retusálással hibátlanra varázsolni a nőket. „Azt szeretném, hogy legyen célja az életemnek. Imádom a munkámat, de nem akarom tovább csinálni, ha rosszat teszek vele” – mesélte a Wall Street Journalnak, és reméli, hogy ezzel felhívja a figyelmet a problémára, és azt is szeretné, ha más cégek is csatlakoznának hozzá.

Te mit szólsz a videóhoz?

Címkék: életmód kampány Madonna Badger nők tárgyiasítása reklám women not objects

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Eddig rossz időben mostál fogat, és nem is tudtál róla

Eddig rossz időben mostál fogat, és nem is tudtál róla

Most akkor evés előtt vagy után kell fogat mosni? Mint kiderült, nagyon nem mindegy!

Borzalmasan alszol? Ezek az apróságok okozhatják

Ha ezeket a mini-stresszforrásokat kiiktatod az életedből, máris könnyebbek lesznek az éjszakáid.

Nem látod az edzés eredményét? Valószínűleg ez a hiba okozza

Minden nap kitartóan edzel akár több órán át és mégsem látod az eredményét? Akkor lehet, hogy túl sokat edzettél. Hogy ez hogy lehetséges? Olvass tovább!

Ha a hüvelyed beszélni tudna, ezt a 3 dolgot biztosan elmondaná edzés után

Most, hogy búcsút mondtál a nyárnak és ezzel együtt a csaló napok tömkelegének és a hizlaló strandkajáknak, ideje rápörögnöd az edzésre, hogy hatékonyan és energikusan teljenek a home office-ban töltött napjaid. Hogy megúszd intim fertőzések nélkül, jó, ha bevezetsz néhány fontos szabályt.

Ne köss kompromisszumot, ha bugyiról van szó!

Fogadjunk, te is jártál már úgy, hogy egy-egy csipkés fehérnemű elcsábított, de aztán a bugyis fiók mélyén végezte, mert ugyan csinos volt, viszont minden kényelmet mellőzött. Ezentúl nem kell kompromisszumot kötnöd a szexis darabok és a praktikum között.

Figyelj a tested jelzéseire: így kezeld jól az intim problémákat (x)

A tested tudatja veled, ha baj van, ezért nem árt, ha a számodra küldött „jelzéseit” jól is értelmezed. Intim problémák esetén a megváltozott hüvelyfolyás jellege alapján tudod megkülönböztetni, hogy bakteriális fertőzéssel vagy hüvelygombával állsz-e szemben. A kétféle betegség általában eltérő kezelést kíván.

Vallomás életem legjobb, legszörnyűbb és végül legmesésebb csapatépítőjéről

Halihó, Cosmo-lány! Most megosztom veled a saját történetemet, ami elképesztően szuperül indult, aztán végtelenül ciki lett, de mégis, ez volt a legjobb csapatépítő, amin valaha részt vettem!