2016.01.31.@ 09.01

A kampány, amit minden nőnek látnia kell

Egy hirdetésekkel foglalkozó nő megelégelte, hogy a reklámok mindig megalázzák és tárgyként kezelik a nőket, ezért egy hihetetlenül erőteljes ellenkampányt indított. Ezt neked is meg kell nézned!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A kampány, amit minden nőnek látnia kell

Madonna Badger már régóta saját hirdetési ügynökséget vezet, és az évek során arra lett figyelmes, hogy a reklámokban a nőket mindig egyfajta szexuális tárgyként kezelik. Madonna ezért rákeresett a neten a „nők tárgyiasítása” kifejezésre, az eredménytől pedig szinte sokkot kapott, ugyanis rengeteg felháborító kampányt dobott ki találatként. Ezért most elhatározta, hogy az ő cége, a Badger&Winters soha többé nem fogja hasonló módon bemutatni a lányokat, ráadásul ezt egy nagyon erős videokampánnyal jelentette be.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

A felvételen a nők egy fekete háttér előtt állnak, és olyan táblákat tartanak a kezükben, amelyeken egy-egy hirdetés szerepel. Mellettük pedig mindig megjelenik a szarkasztikus szöveg, amit a fotó sugall a nőkről. Például egy gyorsétteremlánc plakátján a nő a tátott szájjal néz egy hamburgerre, amivel egyértelműen az orális szexre akarnak utalni. „Szeretek orálisan szexelni…szendvicsekkel” áll a felirat a kép mellett.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

Egy másik képen pedig egy csaj fekszik egy férfi mellett, a fején egy cetlivel, amin a neve van, azt sugallva, hogy „Imádok csak úgy lefeküdni olyan pasikkal, akik nem tudják a nevemet”.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

Madonna egyébként a #WomenNotObjects hashtaggel töltötte fel a videót, amit már több mint 970 ezren láttak, és a kampánya részeként azt is megfogadta, hogy az ő ügynöksége soha többet nem fogja retusálással hibátlanra varázsolni a nőket. „Azt szeretném, hogy legyen célja az életemnek. Imádom a munkámat, de nem akarom tovább csinálni, ha rosszat teszek vele” – mesélte a Wall Street Journalnak, és reméli, hogy ezzel felhívja a figyelmet a problémára, és azt is szeretné, ha más cégek is csatlakoznának hozzá.

Te mit szólsz a videóhoz?

Címkék: életmód kampány Madonna Badger nők tárgyiasítása reklám women not objects

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

„Ez életem legrosszabb netes rendelése”

„Ez életem legrosszabb netes rendelése”

Egy lány fel akarta hívni a figyelmet arra, hogy nem árt óvatosnak lenni az interneten árult dolgokkal kapcsolatban.

A fél világ Meghan hercegné fotójáról beszél

Lehetséges, hogy előbb érkezik a legújabb royal bébi?

Teszt: Minek örülnél a legjobban karácsonyra?

A családod folyamatosan kérdezget, hogy mit kérsz idén a fa alá? Töltsd ki a tesztünket és igazítsd útba a karácsonyi ajándékozó manót.

Kim Kardashian átlátszó ruhájára nincsenek szavak

Lényegében semmit sem takart el!

Ilyen bizarr adventi naptárt még biztosan nem láttál!

A csokik helyett egészen mást rejtettek el a dobozkákban...

Így nézett ki Kim Kardashian a plasztikai műtétek előtt

A popókirálynő jó néhány szépészeti beavatkozást bevállalt már, a különbség pedig elég feltűnő.

Meztelen képet posztolt magáról a híres plus size modell

Ashley Graham újabb pucér fotóval lepte meg a követőit!

Ez most a legmenőbb karácsonyi süti a neten

És most azt is eláruljuk, hogyan készítheted el!

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Két héttel a műtét után halt meg!

Napi tizennyolc órát alszik ez a 19 éves lány

Oké, lehet, hogy te is imádsz aludni, de ennyit még egy durván átbulizott éjszaka után sem tudnál, nem?

4 étel, amitől nem leszel télen beteg

Ugye, te sem szeretnél elkapni valamilyen nyavalyát most, az ünnepek előtt? Akkor csekkold a listát, mit érdemes naponta fogyasztanod!

Azt hitték terhes, borzalmas, mi volt igazából a hasában

Az orvosok sokáig nem hitték el, hogy nem kisbabát vár a nő!

Egy hétig vegánként élt, ez történt

Semmi hús, semmi tejtermék. Te meg tudnád csinálni?