2016.01.31.@ 09.01

A kampány, amit minden nőnek látnia kell

Egy hirdetésekkel foglalkozó nő megelégelte, hogy a reklámok mindig megalázzák és tárgyként kezelik a nőket, ezért egy hihetetlenül erőteljes ellenkampányt indított. Ezt neked is meg kell nézned!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A kampány, amit minden nőnek látnia kell

Madonna Badger már régóta saját hirdetési ügynökséget vezet, és az évek során arra lett figyelmes, hogy a reklámokban a nőket mindig egyfajta szexuális tárgyként kezelik. Madonna ezért rákeresett a neten a „nők tárgyiasítása” kifejezésre, az eredménytől pedig szinte sokkot kapott, ugyanis rengeteg felháborító kampányt dobott ki találatként. Ezért most elhatározta, hogy az ő cége, a Badger&Winters soha többé nem fogja hasonló módon bemutatni a lányokat, ráadásul ezt egy nagyon erős videokampánnyal jelentette be.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

A felvételen a nők egy fekete háttér előtt állnak, és olyan táblákat tartanak a kezükben, amelyeken egy-egy hirdetés szerepel. Mellettük pedig mindig megjelenik a szarkasztikus szöveg, amit a fotó sugall a nőkről. Például egy gyorsétteremlánc plakátján a nő a tátott szájjal néz egy hamburgerre, amivel egyértelműen az orális szexre akarnak utalni. „Szeretek orálisan szexelni…szendvicsekkel” áll a felirat a kép mellett.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

Egy másik képen pedig egy csaj fekszik egy férfi mellett, a fején egy cetlivel, amin a neve van, azt sugallva, hogy „Imádok csak úgy lefeküdni olyan pasikkal, akik nem tudják a nevemet”.

kampány-amit-minden-nőnek-látnia-kell-cosmopolitan

Madonna egyébként a #WomenNotObjects hashtaggel töltötte fel a videót, amit már több mint 970 ezren láttak, és a kampánya részeként azt is megfogadta, hogy az ő ügynöksége soha többet nem fogja retusálással hibátlanra varázsolni a nőket. „Azt szeretném, hogy legyen célja az életemnek. Imádom a munkámat, de nem akarom tovább csinálni, ha rosszat teszek vele” – mesélte a Wall Street Journalnak, és reméli, hogy ezzel felhívja a figyelmet a problémára, és azt is szeretné, ha más cégek is csatlakoznának hozzá.

Te mit szólsz a videóhoz?

Címkék: életmód kampány Madonna Badger nők tárgyiasítása reklám women not objects

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A 4 legnagyobb baki, amit elkövethetsz a sztárfodrász szerint

A 4 legnagyobb baki, amit elkövethetsz a sztárfodrász szerint

Beyoncé fodrásza szuper új frizura trükköket osztott meg, hogy elkerülhesd a legparább hajbakikat.

Ez az 5 legjobb film vasárnap a tévében

Nézd meg, miért érdemes bekapcsolni ma este a tévédet!

10 fotó, amiről nem hiszed el, hogy megtörtént

Elsőre azt hiszed, hogy csak egy rossz vicc, pedig valaki ezt tényleg komolyan gondolta...

7 sztár, akiről nem tudtad, hogy örökbe fogadták

Nézd meg, kik szerepelnek a listán!

Ezt nézd szombat este a tévében

Csekkold le, mik vannak a listán!

Reese Witherspoon új frizurát villantott

A gyönyörű színésznő úgy döntött, nyárra egy rövidebb fazonra vált

3 csillagjegy, akire rátalál júniusban a szerelem

Csekkold le gyorsan, köztük vagy-e!

Tovább bonyolódik a sztori Vilmos hűtlenségéről

Kivételesen nem Meghan hercegnéről szólnak a hírek...

Így néz ki Brad Pitt és Jennifer Aniston egykori közös háza

Az egykori álompár exkecója még mindig döbbenetesen menő, amit most bárki meg is vásárolhat.

Joe Jonas összekeverte Sophie Turnert a dublőrével

Ezek szerint a sorozat készítői hátba veregethetik magukat, mert jól sikerült a casting.

Ezért tűnik el a srác, akiről azt hitted, odáig van érted

Megfejtettük a ghostolást! Szívesen.