2016.03.22.@ 12.03

Így lehet kockás hasad napi 5 perc edzéssel!

Szeretnél szexi kockás pocit villantani nyáron, de nincs időd minden nap lemenni az edzőterembe? Akkor próbáld ki ezeket a gyors, viszont extra hatásos gyakorlatokat!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így lehet kockás hasad napi 5 perc edzéssel!

1. Húzz bele, bébi!

Helyezkedj el plank-pózba, támaszkodj a tenyereden és a lábujjaidon, és figyelj arra, hogy egyenesen és feszesen tartsd a hátadat. Először húzd fel a jobb térdedet a jobb könyöködig, majd told hátra és keresztezd a bal lábad alatt, és ezt ismételgesd fél percig. Utána jöhet a lábcsere!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

2. Kapj el, ha tudsz!

Ennél a gyakorlatnál is plank-helyzetben kezdj és fontos, hogy a felkarod merőleges legyen a talajra. Tartsd magad erősen, és nyúlj előre a jobb kezeddel, mintha el akarnál kapni valamit. Ezután ismételd meg a bal karoddal is, aztán pedig váltakozva csináld az egészet folyamatosan 1 percen keresztül.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

3. Tegyél keresztbe az úszóguminak!

Feküdj a hátadra, a kezeddel pedig támaszd meg a popsidat. Fontos, hogy a derekadat végig a talajhoz nyomd. Innen emeld fel mindkét lábadat 15-20 centire a földtől és kezdj el vízszintesen ollózni. Na, kibírsz 1 percet megállás nélkül?

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

4. Kezeket a magasba!

Helyezkedj oldalsó plank-pózba, tehát támaszkodj a bal könyöködön és alkarodon, valamint a bal lábfejeden. A tested legyen egyenes, és a csípődet is tartsd feszesen, figyelj arra, hogy semmiképp ne engedd le. Ezután a jobb karoddal nyúlj be az oldalad alá, majd pedig emeld magasra nyújtott könyökkel, és ismételd ezt 30 másodpercen keresztül. Ha megvagy, csináld végig a másik oldaladra fordulva is!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

5. Oldalcsavarral a kockákért

Unod a felülést? Akkor válaszd ezt az izgisebb verziót, ami ráadásul sokkal hatásosabb is! Fogj egy 3-4 kilós súlyzót, és feküdj hanyatt. Markold meg a súlyt mindkét tenyereddel erősen és tartsd a mellkasodhoz. Ezután ülj fel és húzd fel a lábadat is úgy, hogy a lábfejeid keresztezzék egymást, a lábszárad pedig nagyjából vízszintes legyen a talajra, és csakis a popsid maradjon a földön. Ha megvagy, először fordulj jobbra a felsőtesteddel, majd pedig balra, és folytasd ezt 1 percen keresztül pihenés nélkül. Minél jobban hátradöntöd a felsőtestedet, annál intenzívebben dolgoztatod a hasizmaidat!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

Tudtad, hogy a rosaceás arcbőr normalizálása a DRHAZI egyik fő profilja? (x)

Ősszel mindig várható a rosaceára hajlamos arcbőrök állapotának romlása.
Címkék: edzés életmód has hasizom planking sport torna

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

7 sztár, aki terhesen csinált végig egy forgatást, és nem is tudtál róla

7 sztár, aki terhesen csinált végig egy forgatást, és nem is tudtál róla

Pedig volt, akinek már nagyon kerekedett a pocakja.

6 szexpóz, ha totál kimerült vagy

Ki mondta, hogy fáradtan nem lehet szexelni?

Adele végre megerősítette, melyik sztárral jött össze

Egy elég vicces posztban tisztázta a dolgot.

Így ünnepli idén a királyi család a karácsonyt a koronavírus miatt

Garantáltan szokatlan lesz, még a királyi családnál is...

Emily Ratajkowski teljesen meztelenül mutatta meg terhes pocakját

Épp annyit takar el, hogy az Insta ne tiltsa le.

20 jel, hogy a kiégés szélén állsz

Ráadásul a kiégés nemcsak az életed egyetlen területén jelentkezhet.

Ezért feszülsz be, ha valaki pontot ír az üzenetében

Ilyenkor nem arra gondolsz, milyen szuper az illető helyesírása, igaz?

„A pasim megkérte a kezem, és én észre sem vettem”

Ezt vajon hogy hozta össze a srác?

Napi meglepetés: jógázz újra Nagy Annával és a Cosmo.hu-val!

Hajlamos vagy már vasárnap délután rástresszelni a hétfőre? Ennek hamarosan búcsút inthetsz, a Cosmo és a Yogasecrets közös online jógaórái ugyanis visszatérnek, ráadásul hamarabb, mint gondolnád! A részletekről kedvenc oktatódat, Nagy Annát faggattuk!