2016.05.08.@ 06.05

5 diéta trükk, ha folyton éhesnek érzed magad

Mindig megszeged a fogyókúrádat, mert napközben állandóan úgy érzed, hogy majd éhen halsz? Akkor fogadd meg ezeket a szuper módszereket, amikkel végre megszabadulhatsz az evési kényszertől!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 diéta trükk, ha folyton éhesnek érzed magad

Válogasd meg, mit eszel!

Nem elég valamit befalnod ahhoz, hogy sokáig jól lakj, rengeteg kaja ugyanis csak egy kevés időre űzi el az éhséget. Mivel a különböző ételek más-más hatással vannak a szervezetedre, az is változó, hogy mennyi ideig bírod ki utánpótlás nélkül. Szóval mindenképpen olyanokból válogasd össze az ebédedet, amik tápanyagokban és vitaminokban gazdagok! A tojás, a burgonya, a zabkása, a babfélék, a hal és a húsleves például nagyon tápláló, úgyhogy nem kell majd aggódnod, hogy gyorsan megéhezel majd.

Proteinturbó

Kutatások is bizonyították, hogy ez az a tápanyag, amitől a leginkább úgy érzed majd, hogy tele van a pocakod. Szóval, ha evés után 1-2 órával újra úgy érzed, be kell kapnod valamit, akkor lehet, hogy azért van, mert nem volt elég protein a menüdben! Például ha tésztát ettél, akkor biztosan számítanod kell rá! Úgyhogy figyelj arra, hogy mindegyik kajádban legyen egy proteingazdag összetevő: mondjuk sajt, sovány hús, hal, tofu, esetleg mogyorófélék vagy magvak.

Aludj, Csipkerózsika!

Gondoltad volna, hogy a szundiidőd is közrejátszik abban, hogy mennyit eszel? Az alvás szabályozza ugyanis a ghrelin nevű hormont, ami éhséghormonként is ismert. Ezt a gyomrod termeli, és ha nem pihensz eleget, akkor sokkal többet állít elő belőle, ami azt eredményezi, hogy egész nap csak a finomságokra tudsz majd gondolni. Ezért mindenképpen figyelj arra, hogy aludj napi 7-8 órát legalább, és így tuti, hogy könnyebb lesz majd betartanod a diétádat!

Pocaktuning

A rostok eltelítik a hasadat, ráadásul lelassítják az emésztést, szóval sokkal több ideig érzed majd, hogy tele vagy, ha sokat fogyasztasz belőlük. Ezért jobban teszed, ha gyümölcsöket, zöldségeket, teljes kiőrlésű gabonában gazdag finomságokat is beiktatsz a menüdbe, és így elbúcsúzhatsz majd a folyamatos éhezéstől!

Saláta, a tuti befutó

Ha nincs ötleted, mit egyél, a salikkal soha nem lőhetsz mellé! Tele vannak rostokkal, szupermagas a víztartalmuk, és mindezek mellett extra kalóriák nélkül telítik el a pocakodat. A legjobb, ha salátával vagy zöldséglevessel indítod az ebédedet, és hidd el, sokkal hamarabb jól laksz majd, ráadásul arra is kevesebb lesz az esély, hogy hazaérve kifosztod majd a hűtődet. Jól hangzik, igaz?

Címkék: body diéta egészséges életmód egészséges táplálkozás éhség életmód fogyás fogyókúra kalória táplálkozás test

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!