2016.06.06.@ 15.06

Így égethetsz el 400 kalóriát 20 perc alatt

Szeretnéd felturbózni az alakodat, de a sok meló mellett alig van időd az edzésre? Akkor próbáld ki ezeket a szuper gyakorlatokat, amikkel extragyorsan égetheted a kalóriákat!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így égethetsz el 400 kalóriát 20 perc alatt

Lábakat a magasba!

Először is mindegyik tornagyakorlathoz szükséged lesz egy, esetleg két darab 2 vagy 3 kilós kettlebellre, azaz egy gömbsúlyzóra. Ehhez vedd a jobb kezedbe, és szép lassan kezdd el emelni a bal lábadat, és közben hajolj előre egyenes háttal úgy, hogy a bal karod a derekadon legyen, a jobb pedig lefelé nyújtva. Tartsd magadat így néhány másodpercig, aztán ismételd meg legalább 20-szor, majd végezd el a másik kezeddel és lábaddal is.

kettlebell-gyakorlat-cosmopolitan-1

Karizomturbó

Feküdj a hátadra, a jobb térdedet hajlítsd be, a jobb karoddal pedig emeld fel a gömbsúlyzót. A bal karod legyen nyújtva, aztán lassan ülj fel, majd utána told előre a csípődet úgy, hogy ne érje a földet. Hajlítsd be a bal lábadat, térdelj rá, közben hozd előre a bal karodat, és figyelj arra, hogy a jobb végig feszes és egyenes legyen. Ha ez megvan, egyenesedj ki, és állj fel, aztán kezdődhet az egész elölről, a kiinduló pózból. Végezd el legalább 15-ször!

kettlebell-gyakorlat-cosmopolitan-2

Guggolásra fel!

Állj terpeszbe, a kettlebellt pedig tartsd két kézzel a mellkasod előtt. Ezután guggolj le úgy, hogy a hátad maradjon végig egyenes, a lábszárad és a combod pedig egy derékszöget zárjanak be egymással. Utána állj fel újra, és ismételd meg az egészet 25-ször.

kettlebell-gyakorlat-cosmopolitan-3

Formás popsi, izmos hát!

A lábad legyen kisterpeszben, fogd két kézzel a gömbsúlyzót, aztán nyújtsd előre a karodat a mellkasod előtt. Ezután guggolj le úgy, hogy közben a lábaid között hátrafelé lendíted a kettlebellt, majd húzd vissza a kezdő pózba. Ismételd meg az egészet 20-szor!

kettlebell-gyakorlat-cosmopolitan-5

Kalóriagyilkos szélmalom

Állj csípőszéles terpeszben, és nyújtsd felfelé mindkét karodat egy-egy gömbsúlyzóval a kezedben. Fordítsd kicsit kifelé a bal lábfejedet, és leginkább a jobb lábadon legyen a súlyod nagy része. Ha ez megvan, akkor dőlj oldalra a törzseddel, a bal karodat pedig engedd le úgy, hogy a kettlebell éppen ne súrolja a földet. Ezután hajlítsd be a könyöködet, egyenesedj fel, és nyújtsd ki újra a jobb karodat. Végezd el a másik oldaladra is, aztán az egész mehet újra 15-ször.

kettlebell-gyakorlat-cosmopolitan-4

Helló, feszes karok!

Ezt a gyakorlatot is terpeszből kezdd, aztán emeld a fejed mögé a gömbsúlyzót két kézzel. Ezután nincs is más dolgot, mint az, hogy a jobb, majd a bal oldalra mozgatod! Persze, csak akkor hatásos, ha mindkét oldalra legalább 20-szor megcsinálod!

kettlebell-gyakorlat-cosmopolitan-6

Címkék: edzés életmód gömbsúlyzó gyakorlat kalóriaégetés kettlebell mozgás sport sportolás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Mindannyian szeretjük a nyarat. Napozás, fürdőzés, vagy csak maga a jó idő... Viszont az UV sugarak, a sós víz, a meleg és a medencék vegyszerei igencsak károsítják hajunkat. De a megfelelő eszközökkel könnyedén óvhatod hajad a káros külső hatásoktól, hogy az visszatérhessen eredeti szépségéhez. Próbáld ki az új Univerzális növényi balzsamot az Yves Rocher-tól!

Ezért érzed magad másnaposnak alkohol nélkül is

Kevés ennél gonoszabb dolog létezik.