2017.03.11.@ 10.03

6 egyszerű trükk, hogy kevesebbet egyél

Az utóbbi időben egyre nehezebben jön rád a kedvenc farmered? Nyugi, a bombaalak eléréséhez nem kell mást tenned, mint megfogadni néhány szuper tippet!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

6 egyszerű trükk, hogy kevesebbet egyél

Neked is vannak gyenge pillanataid, amikor nem tudsz nemet mondani a kedvenc sütidre, vagy amikor egyszerűen képtelen vagy fékezni magad a legfinomabb ételek láttán? Nyugi, ezzel nem vagy egyedül! De az igazság az, hogy néhány okos kis trükkel könnyen a kezedbe veheted az irányítást, ha az álomalak eléréséről van szó!

Insta vacsi

„Egy poszt a kedvenc kajádról a közösségi oldaladon és a barátaid nemcsak arra lesznek irigyek, hogy milyen finomat eszel, hanem a bomba alakodra is!” – mondja a dietetikus, Dr. Marilyn Glenville. A kutatók szerint ugyanis az étkezés előtt készített ételfotó segít kontrollálni az éhségérzetet.

Stop az érzelmi kajálásnak!

Összevesztetek a pasiddal, vagy egyszerűen csak rossz napod volt a melóhelyen? Ilyenkor a könnyebbik út mindig a búfelejtő nasi. „Amikor úgy érzed, hogy összecsaptak a fejed felett a hullámok, ne rohanj ész nélkül a hűtő felé, inkább szervezz magadnak valami más programot. Szellőztesd ki a fejed egy sétával a parkban, vagy beszéljétek ki magatokból a barátokkal a napi feszkót.” – mondja Marilyn.

Csekkold a „Crunch Effect”-ed!

Evés közben te szoktad figyelni a hangokat? Oké, ez elsőre durván hangzik, de az étel megrágása közben kiadott hangok megfigyelése befolyásolja, hogy mennyit eszel. Ezért van az, hogy sokkal többet fogyasztasz, ha zenét hallgatsz, vagy például tévét nézel, mert ilyenkor nem hallod saját magad. A kutatók ezt „Crunch Effect”-nek hívják, és azt tanácsolják, hogy minden étkezésnél próbálj tudatosan csak magadra fókuszálni, így biztos, hogy kevesebbet fogsz enni.

Elő a zöldekkel!

Válassz estére könnyű vacsit, amikor a tányérodnak legalább a felét fincsi zöldségek foglalják el. Nem, a sültkrumpli nem tartozik ide! Oké, viccet félretéve a zöldszínű zöldségek sokkal kevesebb kalóriát tartalmaznak, viszont magas a rost- és vitamintartalmuk! Ha a friss saláták helyett valami mást is kipróbálnál, gyűjts be néhány szuper köret-receptet, és turbózd fel hagymával, olívaolajjal, esetleg locsold meg citromlével a salidat.

Hagyd el a „tiszta tányérosok” klubját!

Kislánykorodban neked is mindig azt mondták, hogy illetlenség otthagyni az ételt a tányéron?! Felejtsd el! Feleslegesen ne edd túl magad! Ha úgy érzed, hogy jóllaktál ne foglalkozz azzal, hogy nem pusztítottál el mindent a tányérról, egyszerűen csak hagyd ott!

Darabold fel!

Ha kevesebb kalóriát szeretnél bevinni, vágd kisebb darabokra az ételt! Nem fogod elhinni, de egy kutatás kimutatta, hogy sokkal hamarabb jól laksz, ha lassan, ráérősen eszel, és ha kisebb falatokat veszel a szádba!

Címkék: diéta életmód étel fogyás kutatás táplálkozás trükk

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Két héttel a műtét után halt meg!

Napi tizennyolc órát alszik ez a 19 éves lány

Oké, lehet, hogy te is imádsz aludni, de ennyit még egy durván átbulizott éjszaka után sem tudnál, nem?

4 étel, amitől nem leszel télen beteg

Ugye, te sem szeretnél elkapni valamilyen nyavalyát most, az ünnepek előtt? Akkor csekkold a listát, mit érdemes naponta fogyasztanod!

Azt hitték terhes, borzalmas, mi volt igazából a hasában

Az orvosok sokáig nem hitték el, hogy nem kisbabát vár a nő!

Egy hétig vegánként élt, ez történt

Semmi hús, semmi tejtermék. Te meg tudnád csinálni?