2017.03.27.@ 14.03

5 jógagyakorlat, amitől olyan hasad lehet, mint Kaley Couconak

Szeretnél jobb formába lendülni a nyárra, de nincs időd elmenni edzőterembe? Ne aggódj, mert mutatunk 5 gyakorlatsort, amiktől olyan hasad lehet, mint az Agymenők sztárjának!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kitörés félhold pozícióban

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan1
Fogj egy súlyzót a kezedbe és helyezkedj el támadó pozícióba, úgy hogy az egyik lábad elől legyen. Vegyél mély levegőt és emelkedj meg teljes testeddel a talajjal ellentétesen, majd fújd ki a levegőt miközben behajlítod a a karodat a mellkasod mellett. Figyelj oda, hogy a térded sose menjen a bokád elé! Ismételd meg a mozdulatsort hússzor, majd végezd el a másik lábaddal is.

Háromszöges plank nyomás

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan2

Helyezkedj el, mintha fekvőtámaszt szeretnél csinálni, majd lélegezz mélyen, miközben nyomd a teljes testedet minél közelebb a talajhoz. Majd fújd ki a levegőt és térj vissza az eredeti pozícióba. Ezután lassan fordulj ki a jobb kezedre és a bal lábadra támaszkodva, a képen látható módon. Végezd el a gyakorlatot négyszer mindkét oldaladra.

Kutyapóz nyomás
kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan3

Térdelj le kutyapózban és helyezz súlyt a térdhajlatodba. Óvatosan emeld meg a lábadat behajlítva a súllyal együtt és hozd vissza a kiinduló pozícióba. Ismételd meg hússzor a jobb és bal lábaddal egyaránt.

Hason fekve az ég felé

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan4

Feküdj a hasadra a matracon és tedd a kezedet a tarkódra. Feszítsd be a popsidat és a hasizmodat, miközben felemelkedsz kicsit a talajtól és nyomd felfele az egész testedet. A nyakadat nyújtsd meg és a vállaid maradjanak lazák! Végezd el a gyakorlatot hússzor, majd csinálj belőle még egy sorozatot.

Hasprés összefont végtagokkal

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan5

Feküdj le a hátadra és a lábaidat emeld fel derékszögbe és a karodat is tartsd magad előtt. Figyelj oda, hogy a jobb lábad keresztezze a bal lábadat és a kezeidet is tedd keresztbe. Kilégzésnél emelkedj fel a talajtól és nyomd a könyöködet a térdeid felé. Térj vissza fekvő helyzetbe és ismételd meg hússzor. Ezután cseréld meg a végtagjaidat, most az ellenkező karod és lábad legyen felül, majd csinálj egy újabb húszas sorozatot.

Címkék: edzés egészség életmód jóga kaley couco lapos has sport

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Eugénia hercegnő hamarosan férjhez megy, és ahogyan a legtöbb menyasszony, ő is ledobott jó pár kilót a nagy nap előtt. Csekkold, milyen csini!

Eddz úgy, mint Kaley Cuoco

A színésznő alakja tökéletes, úgyhogy valószínűleg eléggé megéri, ha hallgatsz a tanácsaira. Nézd meg, ő hogyan csinálja!

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Nem kell rögtön extrém diétába kezdened, ha le szeretnél adni pár kilót, csak próbáld ki tippjeinket, és meglátod, így is megszabadulsz majd feleslegtől!

Ennyit lehet fogyni a legújabb fogyókúrás módszerrel

A bikinibody projekt már kipörgött, de ez nem jelenti azt, hogy ne rázódhatnál formába akár ősszel is. Most erre a fogyiverzióra esküsznek a legtöbben.

Hihetetlen, mi a legújabb mellnagyobbító őrület

Nagyon furcsa módszerek terjednek a neten, amik egytől egyig azt ígérik, hogyha kipróbálod őket, tuti nagyobbak lesznek a melleid. A következő trükk az egyik leghajmeresztőbb az összes közül!

Így kerüld el a délutáni kajakómát

2 óra után fizikai kihívást jelent a nyakadon tartani a fejed? Valószínűleg utolért a délutáni fáradtság, amit néhány trükkel messzire űzhetsz.

Kiderült: Ilyen a tökéletes vagina

A svájci kutatók több mint hatszáz nőt vizsgáltak meg, és meglepő dolgot derítettek ki a hüvellyel kapcsolatban.