2017.03.27.@ 14.03

5 jógagyakorlat, amitől olyan hasad lehet, mint Kaley Couconak

Szeretnél jobb formába lendülni a nyárra, de nincs időd elmenni edzőterembe? Ne aggódj, mert mutatunk 5 gyakorlatsort, amiktől olyan hasad lehet, mint az Agymenők sztárjának!

Babka Zsófia
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kitörés félhold pozícióban

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan1
Fogj egy súlyzót a kezedbe és helyezkedj el támadó pozícióba, úgy hogy az egyik lábad elől legyen. Vegyél mély levegőt és emelkedj meg teljes testeddel a talajjal ellentétesen, majd fújd ki a levegőt miközben behajlítod a a karodat a mellkasod mellett. Figyelj oda, hogy a térded sose menjen a bokád elé! Ismételd meg a mozdulatsort hússzor, majd végezd el a másik lábaddal is.

Háromszöges plank nyomás

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan2

Helyezkedj el, mintha fekvőtámaszt szeretnél csinálni, majd lélegezz mélyen, miközben nyomd a teljes testedet minél közelebb a talajhoz. Majd fújd ki a levegőt és térj vissza az eredeti pozícióba. Ezután lassan fordulj ki a jobb kezedre és a bal lábadra támaszkodva, a képen látható módon. Végezd el a gyakorlatot négyszer mindkét oldaladra.

Kutyapóz nyomás
kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan3

Térdelj le kutyapózban és helyezz súlyt a térdhajlatodba. Óvatosan emeld meg a lábadat behajlítva a súllyal együtt és hozd vissza a kiinduló pozícióba. Ismételd meg hússzor a jobb és bal lábaddal egyaránt.

Hason fekve az ég felé

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan4

Feküdj a hasadra a matracon és tedd a kezedet a tarkódra. Feszítsd be a popsidat és a hasizmodat, miközben felemelkedsz kicsit a talajtól és nyomd felfele az egész testedet. A nyakadat nyújtsd meg és a vállaid maradjanak lazák! Végezd el a gyakorlatot hússzor, majd csinálj belőle még egy sorozatot.

Hasprés összefont végtagokkal

kaley-cuoco-joga-gyakorlat-cosmopolitan5

Feküdj le a hátadra és a lábaidat emeld fel derékszögbe és a karodat is tartsd magad előtt. Figyelj oda, hogy a jobb lábad keresztezze a bal lábadat és a kezeidet is tedd keresztbe. Kilégzésnél emelkedj fel a talajtól és nyomd a könyöködet a térdeid felé. Térj vissza fekvő helyzetbe és ismételd meg hússzor. Ezután cseréld meg a végtagjaidat, most az ellenkező karod és lábad legyen felül, majd csinálj egy újabb húszas sorozatot.

Címkék: edzés egészség életmód jóga kaley couco lapos has sport

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Lecserélte az ásványvizet, 30 kilót fogyott

Lecserélte az ásványvizet, 30 kilót fogyott

Különös fogyókúrás trükköt árult el ez a lány, de esküszik rá, hogy működik. Igaza lehet, hiszen elképesztő átalakuláson ment keresztül az utóbbi időben!

Aludj ebben a pózban, és többé nem fáj a mensi

Neked is kihívás pihentetően aludni a piros betűs napok alatt? Akkor gyorsan olvass tovább, mert megtaláltuk tökéletes, és fájdalommentes a megoldást!

Csak rágón élt ez a fiatal lány, most így néz ki

A fiatal lány 32 kilóra fogyott, mikor úgy döntött, változtat, és nem éhezteti magát többé!

Szerinted is túl kövér ez a lány modellnek?

Egy ügynök mondta neki, hogy kövér ahhoz, hogy rendes modell legyen, pedig a 23 éves lány gyakorlatilag alultáplált.

Ez a lány megmutatta, hogyan néznek ki igazából az Insta-csajok

Képzeld, egy bevállalós lány megelégelte, hogy minden túl tökéletesnek tűnik az Instán és úgy döntött, megmutatja a művészi képek mögött rejlő valóságot! A meghökkentő fotója pedig azonnal bejárta az Instagrammot!