2017.05.20.@ 10.05

3 egészséges smoothie 200 kalória alatt

Te is imádod a fincsi gyümölcsös turmixokat, de csak reggelire szürcsölöd őket a magas kalóriatartalmuk miatt? Mutatunk néhány szuper receptet, amiket este is simán bedobhatsz!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Már nem sok idő maradt hátra a bikiniszezonig, ezért már biztosan te is turbósebességre kapcsoltál az áhított beachbody megszerzéséért! A szigorú diétában igazi felüdülést jelentenek a fincsi turmixok, amik nem csak finomak, de még a szomjadat is oltják, sőt egyes fajtái még a másnaposságot is elűzik! Ha eddig csak ébredés után mertél belekezdeni a mixelésbe, akkor mindenképpen próbáld ki a következő recepteket, hiszen nem csak istenien finomak, de 200 kalóriánál is kevesebbet tartalmaznak, így a bombaformádról sem kell lemondanod az édes élvezet mellett!

Dinnyés boldogság

Ha nyár, akkor végtelen dinnye, ami nem csak azért egy igazi csodagyümölcs, mert magas a víztartalma, de tele van egy csomó hasznos vitaminnal is, mint például az A-vitamin, amitől a pofid mellett még a tincseid is ragyogóak lesznek! Az elkészítése pedig pont olyan egyszerű, mint bármelyik smoothié: vágd apró darabokra a hozzávalókat és már mehet is a turmixgépbe! Ha nincs jégtörő funkció a gépeden, akkor a legvégén dobj néhány kockát a tetejére, így is szuper lesz a végeredmény!

Hozzávalók

– 2 csésze kimagozott görögdinnye

– 1 csésze eper

– 1 csésze zsírszegény natúr joghurt

– jég ízlés szerint

1 adag tartalma: 149kcal, 8g fehérje, 2g zsír, 27g szénhidrát, 2g rost

dinnyes-smoothie-cosmopolitan1

Citrusbomba kávé helyett

Ebéd után beüt a kajakóma és másra sem vágysz, mint egy hatalmas szunyára az íróasztalodra borulva? Mit szólnál, ha kivételesen nem egy újabb adag kávét rendelnél, hanem kipróbálnád ezt a citrusos finomságot? Hidd el, mire a turmix végére érsz, nem csak a délutáni melóhoz jön meg a kedved, de még az esti edzésen is pörögsz majd!

Hozzávalók

– 1 narancs

– 1 citrom

– 4 nagyobb levél spenót

– 2 répa

– 1,5 dl mandulatej

– 1 barack

1 adag tartalma: 143 kcal, 4g fehérje, 2g zsír, 30g szénhidrát, 6g rost

citrusos-smoothie-cosmopolitan2

Trópusos csók a nyugalomért

Délután már messziről elkerülöd a banánt mert félsz a magas gyümölcscukor tartalmától? Ne aggódj, ebbe a shake-be csak egy kis darab kell belőle és már ennyi is pont elegendő, hogy egy felturbózott B6- és C-vitamin kombót juttass a szervezetedbe! Ráadásul a mangónak köszönhetően nem lesz túl édes a smoothie-d sem! Ha kicsit rövidebb ideig turmixolod az alapanyagokat, akkor sokkal töményebb és darabosabb italt kapsz, így még később fogsz megéhezni. Na, kinek jöhet még egy kör?

Hozzávalók

– fél mangó

– 1 kisebb banán (vagy egy nagyobbnak a fele)

– fél csésze tej (mandulatej vagy szójatej)

– fél csésze narancslé (nem cukrozott)

– 1 teáskanál édesítőszer

– 2 evőkanál vaníliás joghurt

1 adag tartalma: 150 kcal, 5g fehérje, 2g zsír, 30g szénhidrát, 1g rost

bananos-mangos-cosmopolitan3

Címkék: diétás fogyás fogyókúra kalória light recept smoothie turmix

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Mindannyian szeretjük a nyarat. Napozás, fürdőzés, vagy csak maga a jó idő... Viszont az UV sugarak, a sós víz, a meleg és a medencék vegyszerei igencsak károsítják hajunkat. De a megfelelő eszközökkel könnyedén óvhatod hajad a káros külső hatásoktól, hogy az visszatérhessen eredeti szépségéhez. Próbáld ki az új Univerzális növényi balzsamot az Yves Rocher-tól!

Ezért érzed magad másnaposnak alkohol nélkül is

Kevés ennél gonoszabb dolog létezik.