2017.06.21.@ 16.06

Az 5 legjobb jógapóz, amitől szexibb leszel!

A jóga nem csak a testednek, de a lelkednek is jót tesz, sőt, ha jól csinálod, még a fejedben is rendet tehet! Ha pedig ezt az 5 pózt rendszeresen gyakorlod, garantáltan csinosabb leszel!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Az 5 legjobb jógapóz, amitől szexibb leszel!

Lefelé néző kutya

Ez a póz nyújtja a vádlid és a combizmodat, erősíti a bokád, a csuklód és a kézfejed, illetve szépen formálja a karodat. Közben nyújtózik a gerinced mindkét irányba, a besüppedő hasad pedig masszírozza a belső szerveidet, így szuper emésztésjavító is egyben.

Hogyan csináld? Ereszkedj négykézlábra nyújtott lábbal és karral, mintha egy fordított V-t akarnál megformázni. Tartsd a talpad a földön, húzd be a hasad, a medencéd pedig nyomd felfelé.

Sas

Fejleszti az egyensúlyod és a koncentrációs képességed, felfrissíti az idegrendszered. Közben erősíti a lábizmodat és ízületeidet, illetve javít a testtartásodon.

Hogyan csináld? Tedd a jobb könyököd a bal karod könyökhajlatába, majd pedig simítsd össze a két tenyered, az alkarokat egymás köré fonva. Ezután hajlítsd be a térded és csavard a jobb lábad a bal köré. Tartsd szorosan, a jobbal kapaszkodj a bal ládadba. Ne aggódj, ha nem jön össze azonnal, egy kis gyakorlás után menni fog! Ha sikerült, maradj így pár lélegzetvételig, majd ismételd meg a másik oldalon is.

Táncos

Nem csak a lábad erősíti, de nyújtja is a vállad és a felsőtested. Mivel ez a póz rengeteg odafigyelést igényel, így fejleszti a koncentrációs készséged is. Na meg persze az egyensúlyod is, mert itt bizony meg kell tartani magad! Főleg, ha egy kecses fotót is posztolnál magadról közben az Instára.

Hogyan csináld? Hajlítsd be a jobb lábad, és a jobb talpad fogd meg a jobb kezeddel. Közben szorítsd össze a térded, és emeld fel a magasba a bal karod. Lendítsd hátra a jobb lábad – igen, közben még mindig tartsd a jobb kezeddel –, nyújtsd előre a bal karod, és próbáld megtalálni az egyensúlyt, hogy állva maradj. Pár lélegzetvételig maradj így, majd ismétled meg fordítva, a másik oldalon is.

Happy International Yoga Day ✌🏼🌅 #dancerspose #asana #internationalyogaday

A post shared by Carolyn J Lacey ✨🇦🇺✨ (@pilatefit) on

Csavart szék

Ez a póz nem csak a lábad, de a feneked izmait is megdolgozza, és a csavarnak köszönhetően masszírozza is a belső szerveidet, illetve nyújtja a gerinced.

Hogyan csináld? Hajlítsd be a térded, mintha le akarnál ülni egy székre, zárd össze a két tenyered, és húzd a a mellkasod elé. Végy egy nagy levegőt, majd a jobb könyököd emeld át a bal térded felett, úgy, hogy közben balra nézel. Húzd be a hasad, tartsd továbbra is összezárva a két tenyered, és maradj így pár lélegzetvételig, majd ismételd meg fordítva, a másik oldalon is.

#BalanceYourYear DAY 4 // REVOLVED CHAIR (PARIVRTTA UTKATASANA) • This pose has always been my nemesis. I don’t have the strongest legs, so I really feel a crazy burn in the thighs whenever I’m in it. But that’s exactly why I need it 😝 • GET INTO THE POSE // 1. Start in Mountain Pose (Tadasana). On an inhale, lift your arms overhead, biceps next to your ears. With an exhale, bend your knees to sit the bum back, into Utkatasana. The body weight should be in the heels. 2. Look down at your toes. Can you see them? If you can’t, shift the weight back even more into the heels, as you want the knees to be stacked directly over the heels. Do this by pulling the thighs back and pull the pelvis downward. Now keep the gaze forward or up for the rest of the pose. 3. On an inhale, bring your hands to heart centre, and on an exhale TWIST to the right, hooking your left elbow outside your right thigh as low as you can get. Press the right palm into the left palm to deepen the twist, widen the collarbone and get your hands exactly at heart’s centre. Keep the gaze up to the ceiling, past your right shoulder. 4. Keeping the body weight in the heels, draw the left thigh back, so both hips and knees are in one line. Push your left elbow more into your right thigh, and with each exhale, roll your abdomen, chest and head more and more to the right to deepen the twist. • ALIGNMENT TIPS // 1. ALIGN THE KNEES: There is a natural tendency for one knee to move forward in the twist. E.g. if twisting to the right, the left knee may move in front of the right. Pull the left thighbone back to ensure both knees stay aligned. 2. WEIGHT IN HEELS: As mentioned, you want the knees to be directly above the heels, not the toes. This is to protect the knees. Do this by keeping maximum weight in the heels. Try lifting all 10 toes off the ground! 3. CAT SPINE: Don’t arch the lower back. Keep the spine rounded – think cat spine. 4. BREATHE: Breathing is the essence of yoga, so don’t forget to breathe smoothly and calmly! • Check out @yrc.yoga for the beginner variation and @jyan_g for other fun variations! Happy Monday 🤓 #revolvedchair #parivrttautkatasana

A post shared by Yongxian (@yongxianyoga) on

Galamb

Ez a póz rendesen megdolgozza a csípődet, ami különösen akkor jó, ha egész nap a gép előtt ülsz.

Hogyan csináld? Kiinduló póznak válaszd a lefelé néző kutyát, de a bal lábad ne tartsd a földön, hanem emeld fel hátra, az ég felé, majd behajlított térddel csúsztasd előre, magad alá és lépj vele a bal csuklód mellé. A jobb lábfejed fektesd le a földre, a bal lábad pedig hajlítsd be magad elé, mintha törökülésben akarnál ülni. Maradj így egy kis ideig, majd ismételd meg fordítva, a másik oldalon is.

Címkék: alakformálóászana body edzés egészséges életmód gyakorlat jóga jóga világnapja nyújtás test

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Két héttel a műtét után halt meg!

Napi tizennyolc órát alszik ez a 19 éves lány

Oké, lehet, hogy te is imádsz aludni, de ennyit még egy durván átbulizott éjszaka után sem tudnál, nem?

4 étel, amitől nem leszel télen beteg

Ugye, te sem szeretnél elkapni valamilyen nyavalyát most, az ünnepek előtt? Akkor csekkold a listát, mit érdemes naponta fogyasztanod!

Azt hitték terhes, borzalmas, mi volt igazából a hasában

Az orvosok sokáig nem hitték el, hogy nem kisbabát vár a nő!

Egy hétig vegánként élt, ez történt

Semmi hús, semmi tejtermék. Te meg tudnád csinálni?

Csak két kilót fogyott, mégis teljesen átalakult a teste

Ráadásul az Insta-sztár nem éhezett egy percig sem, finomakat főzött és a testmozgást sem vitte túlzásba. Ha érdekel a titka, olvass tovább!