2017.07.29.@ 08.07

Hogyan maradj formában a nyaraláson is

Egész évben izzadtál a konditeremben, hogy formába hozd magadat a strandra? Nem kell attól tartanod, hogy nyaralás alatt felkúsznak a plusz kilók, ugyanis mutatunk neked néhány trükköt, hogyan tudod beépíteni a mozgást a pihenés mellé!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Hogyan maradj formában a nyaraláson is

Ismerős az érzés, amikor teli pocakkal sütkérezel a napon és még mindig úgy érzed, le tudna csúszni egy fincsi jégkrém vagy egy hűsítő koktél? Biztos te is többször legyintettél már a diétádra, amikor elmentél nyaralni! Pedig ilyenkor jönnek vissza a legkönnyebben az év közben leadott kilók, legalábbis az University of Liverpool legújabb tanulmánya szerint. A kutatók azt vizsgálták, mennyi idő múlva érezhető a hatása annak, ha valaki hirtelen megszakítja az egészséges, aktív életmódját. Te mire tippelnél?

Kapaszkodj meg, kiderült, hogy már két hét után is meglátszik az izomzaton és károsan hat a szervezet anyagcseréjére! Ha hetente több alkalommal, rendszeresen mozogtál előtte és odafigyeltél rá, hogy egészségesen táplálkozz, akkor sajnos 14 nap kihagyás után, elég sok idő újra formába hozni magadat.  De ne ess kétségbe, ha elég elszánt vagy, akkor már egy kicsi testmozgással is sokat tehetsz azért, hogy nyaralás közben is megtartsd a jó formádat. Mutatunk 5 tippet, ami egyszerű és könnyen elvégezhető!

Vízitorna

Az igazi sellőlányoknak kötelező! Ha lusta vagy a víz alatti testmozgáshoz, akkor már azzal is sokat segíthetsz a dolgon, ha a tenger sodrásával ellentétesen lépkedsz folyamatosan.  Sőt, mindeközben nyomd neki az áramlatnak a kezeidet, így kipipálhatod a kardió edzést is!

Nyuszi hopp

Feszesítenél kicsit a popsidon? Guggolj le a parton és nézd meg, milyen messze tudsz elugrani a homokban. Fontos, hogy érkezéskor is guggoló pozícióban érj földet, így nem csak a feneked lesz kerekebb, de a combjaidat is megdolgoztatod. Sőt ha barátokkal nyaralsz, akár versenyt is csinálhattok, ki tud messzebbre ugrani!

Delfines kaland

Oké, sokkal mókásabb pancsikolni a tengerben, mint hosszú távokat nyomni benne! De ha egész nap úgyis strandolok, ugye hogy belefér reggel egy kiadós úszás? Fókuszálj egy messzi pontra és ússz oda-vissza távokat, ennél jobban nem is tudnád átmozgatni a testedet!

Csónakba be!

A legtöbb vízparti helyen van lehetőség kajakozásra vagy kenuzásra, hidd el, megéri befizetni rá. Egyrészről nagyon jó móka, másrészről szuperül edzi a karokat és a hátat, megfelel egy igazi felsőtestnapnak!

Emeld a popsid!

Kivettél egy szabadnapot, hogy barníthasd a pocidat a napon? Amikor már eleget relaxáltál a napágyon, akkor húzd fel az egyik térdedet, a másikat hagyd kinyújtva, kezeidet tedd szorosan a tested mellé. Emeld meg lassan a csípődet és a fenekedet az ég felé, tartsd ki egy percig, majd tedd vissza alaphelyzetbe.

Címkék: body diéta mozgás nyaralás sport test

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Két héttel a műtét után halt meg!

Napi tizennyolc órát alszik ez a 19 éves lány

Oké, lehet, hogy te is imádsz aludni, de ennyit még egy durván átbulizott éjszaka után sem tudnál, nem?

4 étel, amitől nem leszel télen beteg

Ugye, te sem szeretnél elkapni valamilyen nyavalyát most, az ünnepek előtt? Akkor csekkold a listát, mit érdemes naponta fogyasztanod!

Azt hitték terhes, borzalmas, mi volt igazából a hasában

Az orvosok sokáig nem hitték el, hogy nem kisbabát vár a nő!

Egy hétig vegánként élt, ez történt

Semmi hús, semmi tejtermék. Te meg tudnád csinálni?