2018.01.12.@ 13.01

Ezért ne menj SOHA másnaposan edzeni!

Ha azt hitted, hogy az előző éjszakai bűnözést jóvá teheted egy egész napos tornával, akkor sajnos rossz hírünk van!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ezért ne menj SOHA másnaposan edzeni!

Fejfájással ébredsz, és néhány emlékkép is kimaradt a tegnap estéből? Helló, másnaposság!

Nyugi, nincs akkora baj, de ha minél hamarabb szeretnél búcsút inteni a macskajajnak, akkor a reggeli kávéd bedobása után messzire kerüld el az edzőtermet!

Talán azt gondolnád, hogy egy kis extra izzadással minden méreganyag távozik a testből, ám a felmérések azt bizonyítják, hogy másnaposan edzeni csupán idővesztegetés! Egy angol kutató, Mark Leyshon szerint egy bulis este alkalmával ugyanis a veséd beindul, és sokkal többször kell majd meglátogatnod a mosdót. Ez pedig dehidratációhoz is vezethet, ami nem annyira előnyös, ha például súlyokat szeretnél emelgetni, hiszen gyenge leszel!

Taking a break

De nem csak az energiaveszteség miatt gázos a másnapos edzés.

Tudtad, hogy veszélyes is lehet? Ha nem tudsz kellően összpontosítani, akkor nagyobb az esélye egy sérülésnek is, hiszen még egy kicsit kába vagy az esti shotoktól!

Beautiful young woman doing hip lifts on the floor.

És hogy mi a helyzet a  “méreg kiizzadós” témával?

Mark Leyshon-nak erre is van egy válasza: “Nincs az a tornamennyiség, ami megszünteti a másnaposság érzést. Igyál inkább sok vizet és pihenj, ahelyett, hogy széthajtod magad!

Ez pedig azt jelenti, hogy végre, hivatalosan is megengedett a másnapos lusti!

Címkék: buli edzés fáradtság másnaposság pihenés sport

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

3 hétig csak vizet ivott, így néz ki

3 hétig csak vizet ivott, így néz ki

Képzeld, semmi mást nem fogyasztott ezen kívül. De vajon érdemes követni a példáját?

Töltsd ki a Cosmo nagy napozás-kérdőívét és nyerj!

Nagyon kíváncsiak vagyunk rá, hogyan készülsz a strandszezonra fényvédelem-fronton. Töltsd ki a Cosmo kérdőívét, és nyerj 1 éves előfizetést a kedvenc magazinodra!