2018.02.13.@ 13.02

5 dolog, ami fájdalmasabbá teszi a menstruációd

Azok a gonosz piros betűs napok teljesen kikészítenek? Képzeld, sokszor te magad is befolyásolod, hogy mennyire kellemetlenek a tünetek! Elárujuk, mivel!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 dolog, ami fájdalmasabbá teszi a menstruációd

Nem mozogsz

Dr. Rachel High szerint, ha nincs is túl sok kedved futni, valószínűleg a tesdednek jól fog esni, de fontos a mértékletesség a mozgás során! A boxolást és a súlyzós edzéseket próbáld kerülni, mert fokozhatják a görcsös panaszaidat, a higiénia miatt pedig csúsztasd az úszólecéket!

Girl Women GIF - Find & Share on GIPHY

Alkohol és nasik fogyasztása

A szombat esti parti nem a legjobb ötlet, amikor épp megvan a menzeszed. A kedvenc koktélod vagy egy fincsi desszert uganis könnyen megdobja a vércukorszintedet, ami fáradtságot és puffadást okozhat. Ez pedig még hab a tortán ilyenkor, ugye?

Túl sok koffein

Sajnos vizelethajtó hatása miatt a lattét jobb, ha nkább sok-sok vízre vagy egy jótékony smoothiera cseréled! Dr. High szerint a koffein stimulálja a méhedet, és így plusz görcsöket eredményez. Viszont nem mutatták ki egyértelműen, hogy az elhagyásásal fixen megszűnnek a fájdalmak is. Ezért, ha a reggeli kis fekete a napi rutinod része, akkor egyet talán megengedhetsz magadnak, de ha egy random kávézásra hívnak a barátnőid, és nem szoktál hozzá a koffeinhez, akkor fogyassz mást a találkán!

Unimpressed Beyonce GIF - Find & Share on GIPHY

Stresszelsz

Nem javít a helyzeten, ha minden apróságon felhúzza magát az ember sajnos. Bár a fájdalmat közvetlenül nem váltja ki, de a rossz hangulatot garantálja a stressz, így pedig sokkal kevésbé viselsz el bármit, ami piit is kellemetlen.

Frustrated Couples Therapy GIF - Find & Share on GIPHY

Nem eszel napi háromszor

Ha nem is kívánsz nagy adagokat, tanácsos kisebbekre osztva falatoznod egész nap. Ha sokáig nem veszel magadhoz ételt, akkor gyomorsavad és hányingered lehet. A szakember ezért azt javasolja, hogy kis időközönként egyél valamit, mert azzal szinten tartod a vércukrodat, így pedig elkerülöd, hogy extra fáradtság és gyengeség törjön rád.

Címkék: edzés egészség görcs kávé koffein menstruáció menstruációs fájdalom tippek

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Élő Ken új fotói felrobbantották a netet

5 izgalmas film péntek estére

Péntek 13. elhozta a legjobb filmeket. Csekkold a listát!

Hihetetlen, mennyit keresett Kim Kardashian az új márkájával

És az se mindegy, hogy mennyi idő alatt sikerült ezzel az összeggel gyarapítania vagyonát.

„25 éves vagyok és 1 milliót költök évente botoxra”  

Hihetetlen, hogy mire gyűjt egyetem mellett!

„Nyílt levél a nőnek, akivel állítólag megcsalt a férjem”

Az ausztrál Whim nevű lapnak írt egy névtelen nő egy nagyon érdekes nyílt levelet. Megéri elolvasni!

Horoszkóp: Szeptember 9., Hétfő

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád ma a melóban és a szerelemben? Csekkold le nálunk a horoszkópodat szeptember 9-én is!

Ennyit kellene edzened hetente a lapos hasért

És nem, nincs könnyebb megoldás!