Lehet, hogy egész életedben rosszul ittad a vizet

Napi 2 liter, folyamatosan kortyolgatva. Betegen igyál többet! Ismerősek ezek a tanácsok? Egy kicsit tedd félre őket! Szakértők most elárulták, hogy mi a hatásos vízfogyasztás igazi aranyszabálya!

Lehet, hogy egész életedben rosszul ittad a vizet

Biztosan te is számtalan pozitív hatását hallottad már a vízfogyasztásnak. Nemrég egy nő állítólag napi 4 liternek tudja be azt, hogy lefogyott! Vannak források, amelyek szerint napi 11 csésze víz szükséged a hidratált testhez, más szerint már 8 is elegendő. A mennyiségek tehát nagyjából egyeznek. A kérdés újabban éppen ezért nem is az, hogy mennyit, hanem hogy MILYEN vizet is kell fogyasztani!

Jacqueline Schaffer orvos és író megfogalmazta a titkot. Állítása szerint a lényeg, hogy meleg ÉS hideg vizet is igyál nap mint nap! Gondoltad volna? „A meleg víz csökkenti a stresszt, és fejleszti a központi idegrendszered működését. Valamint az izzadásért felelős mirigyeket is aktivizálja, így beindítva a tested méregtelenítését” -mondta el Dr. Schaffer. Ezzel szemben a hideg víz a gyönyörű bőr alapja, és az izmok működésének fontos hozzávalója. „A hideg víz serkenti a véráramlást, főleg a bőr felszínéhez közeli területeken. Edzés után gyorsabban regenerálódsz tőle, és jótékonyan hűt is” – árulta el a szekértő. Ha tehát a következő adag vízért nyúlsz, gondold végig, mit kell csinálnod aznap, és úgy válassz hőmérsékletet!

Water Stay Hydrated GIF - Find & Share on GIPHY

Még több

Body