5 dolog, ami befolyásolhatja a mellméretedet

Nem kell egyből a plasztikai sebészre gondolni, hiszen akad pár instant ötlet, ha nagyobb melleket szeretnél villantani!

5 dolog, ami befolyásolhatja a mellméretedet

Mellkas workout

 

Rebecca Gaham saját fitness termet üzemeltet, és meggyőződése, hogy a mellkas nagyobbnak tűnése a mellizmok erősítéséből is származhat. Tudod, hogy mit ajánl? Fekvőtámaszokat! Ha legalább heti háromszor beiktatod az edzéstervedbe a különböző típusú fekvőtámaszokat, garantáltan átmozgatod az egész felsőtestedet! Ne csodálkozz, ha az utóbbi időben nagyobb idomokat tapasztalsz magadon, ha állandóan a teremben nyomtad lelkiismeretesen!

ÓÓÓ, az a mellméret!

Képzeld, az orgazmus felgyorsítja a szívverést, ami így vért pumpál a különböző testrészeidbe, például a melledbe is! Ezáltal nagyobbnak és teltebbnek hatnak majd. Természetesen az eredmény csak ideig-óráig tart! „Ha egyszer megnyugodott a tested, a mellméreted is visszacsökken majd” – mondta el a szakember.

Speciális ételek

Nyugi, a bonyolult szó egyszerű forrást takar: például a szójatermékekben és a lenmagban van sok belőle. Az ösztrogén befolyásolja a mellméretedet, így azok az ételek, amelyek tartalmazzák, szintén.

Plusz hormonok

Vagyis a  tabletta, és a legtöbb fogamzásgátló módszer is okozhat mellnövekedést, a kibocsátott hormonok miatt. Ilyen például az ösztrogén és progeszteron. „Nem ritka, ha a lányok a menstruációjuk körül érzékelik nagyobbnak a mellüket. Jól tippeltél, ez is a hormonok miatt van!” – mondta Dr. Angela Jones szexológus.

Jó testtartás

Elég a görnyedésből, húzd ki magad! Így minden a helyére kerül, és nem fogsz előredőlni. „Ez is közrejátszik hogy nagyobbnak tűnjön a melled, mert kinyomod őket, és nem szorítod vissza a mellkasod” – árulta el Gahan.

Még több

Body