2018.08.07.@ 12.08

Így fogyhatsz a szuperszénhidrát-diétával

Ha te is utálsz úgy fogyózni, hogy közben éhezned kell, próbáld ki ezt az étrendet és nem fogsz csalódni!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így fogyhatsz a szuperszénhidrát-diétával

Felejtsd el, hogy szénhidrátokat enni ördögtől való dolog – a szervezetednek nagyon is szüksége van rájuk! Csak arra kell figyelned, mennyit eszel belőlük és persze az sem mindegy, hogy milyet. Ha a szuperszénhidrátokra korlátozod a szénhidrátbeviteledet, garantáltan nem lesz gondod a fogyással!

Mielőtt belevágsz ebbe a szó szerint szuper diétába, fontos, hogy tudd, mik is azok a szuperszénhidrátok! Ezek összetett szénhidrátok, amik jótékony hatással vannak a szervezetedre, mivel rengeteg ásványi anyagot, vitamint és antioxidánst tartalmaznak, tele vannak rostokkal és hosszú időre eltelítenek.

Olyan ételekben találod meg őket, mint: édesburgonya, tök, sütőtök, paszternák, bab, csicseriborsó, lencse, hajdina, zab, quinoa, barna rizs és köles, sőt a 100 százalékban teljes kiőrlésű búza is ilyen szuperszénhidrát-forrás.

A szuperszénhidrát-diéta lényege, hogy ezekkel a szuper kajákkal akár kis mennyiségben is annyi energiát vihetsz be, hogy a vércukorszinted stabil maradjon. Vagyis kevesebbszer leszel éhes, mivel hosszabb ideig fogod jóllakottnak érezni magad, mint a káros szénhidrátoktól – például a tésztától vagy a fehér kenyértől. Ezzel a fogyási technikával akár heti 1-2 kilót is fogyhatsz, de ehhez persze nem csak a szénhidrátokra kell odafigyelned, hanem a kalóriabevitelre is, amit jó, ha 1200 és 1500 között tudsz tartani egy nap.

Ha ezt az étrendet választod, valahogy így néz majd ki egy napi étkezésed:

1. Reggelire jöhetnek a szupergabonák, mint a zabpehely, a quinoa vagy a barnarizs. Szuper választás például egy kis pohár görög joghurt friss gyümölcsökkel és egy kis zabpehellyel.

2. Ebédre válassz egy könnyed salátát, sok zöldséggel, egy kis csirkével, a tetején balzsamecettel.

3. Vacsorára süss meg olajmentesen zöldségeket, főzz mellé egy kis tálka barnarizst és jöhet még mellé csirkehús vagy hal is.

Címkék: ch csökkentett diéta napi szénhidrát bevitel szénhidrát szénhidrát típusok

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Élő Ken új fotói felrobbantották a netet

5 izgalmas film péntek estére

Péntek 13. elhozta a legjobb filmeket. Csekkold a listát!

Hihetetlen, mennyit keresett Kim Kardashian az új márkájával

És az se mindegy, hogy mennyi idő alatt sikerült ezzel az összeggel gyarapítania vagyonát.

„25 éves vagyok és 1 milliót költök évente botoxra”  

Hihetetlen, hogy mire gyűjt egyetem mellett!

„Nyílt levél a nőnek, akivel állítólag megcsalt a férjem”

Az ausztrál Whim nevű lapnak írt egy névtelen nő egy nagyon érdekes nyílt levelet. Megéri elolvasni!

Horoszkóp: Szeptember 9., Hétfő

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád ma a melóban és a szerelemben? Csekkold le nálunk a horoszkópodat szeptember 9-én is!

Ennyit kellene edzened hetente a lapos hasért

És nem, nincs könnyebb megoldás!