2018.10.05.@ 11.10

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Nem kell rögtön extrém diétába kezdened, ha le szeretnél adni pár kilót, csak próbáld ki tippjeinket, és meglátod, így is megszabadulsz majd feleslegtől!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Spórolj a nasik számával!

Sokszor hallani, hogy inkább többször egyél keveset, mint, hogy egyszerre annyit zabálsz, hogy utána mozdulni se bírsz. Ez azonban nem azt jelenti, hogy folyton rájársz a valami nasira! Legyen meg a napi 3-4 rendes étkezésed, amin jól laksz, de nem eszed túl magad. És ha ezek között mégis megéhezel, akkor egyél valamilyen egészséges nasit, például gyümölcsöt vagy magvakat.

Változtass edzéstervet!

Észrevetted, hogy egy hosszú, kimerítő edzés után mozdulni sem bírsz, legszívesebben csak feküdnél és ennél? Ez bizony kevésbé hasznos, mintha csak félórányit edzenél, de többször egy héten! Hogy lehetséges ez? Ha nagyon elfáradsz, akkor a nap hátralévő részében kevésbé leszel aktív, ráadásul a sok kalóriát amit elégettél, pótolni akarja majd a szervezeted és onnantól kezdve állandóan csak kajákon fog járni az eszed. Ezzel szemben ha tartasz fél óra intenzív kardiot négyszer egy héten, az pont elég mozgás lesz ahhoz, hogy segítse a fogyásodat, és el is fáradj, de csak annyira, hogy utána is aktív maradj, és ne csak feküdj az ágyban. Meglátod ez így sokkal hasznosabb hosszútávon!

Teljes kiőrléssel a cél felé!

A szénhidrát fontos része a táplálkozásnak, de nem mindegy milyen formában kerül a szervezetedbe. Vannak olyan változatai, amiket el tudsz kerülni, illetve le tudsz cserélni. Egyél inkább teljes kiőrlésű kenyérféléket, és a fehér rizst váltsd le barnára! Cukorból is rengetegféle változat van már, próbáld ki például a kókuszvirág cukrot, aminek egészen érdekes, karamellhez hasonló íze van! Ezeket ugyanis lassabban bontja le a szervezeted, ami közben is kalóriát éget. A felszívódásuk is lassabb, több a hasznos tápanyag bennük és nem rakódnak le olyan könnyen, mint finomított társaik.

A tiszta tányér hátránya

Az étkezésed nagy részénél az utolsó falatokat általában már csak a szemed kívánja, vagy azért gyűröd le, hogy ne maradjon meg. Valahogy a tiszta tányér megnyugvással tölt el, igaz? Mostantól ezt felejtsd el! Próbáld ki, hogy ha már úgy érzed jól laktál, de még van egy kevés étel előtted, azt nem eszed meg, hanem elteszed a következő étkezésre! Természetesen nem kell kidobni, csak tegyél rá egy fóliát és később edd meg! Így minden alkalommal csak annyit fogsz enni, amennyi szükséges, és máris közelebb leszel a célodhoz!

Címkék: diéta edzés egészség étkezés fogyás kalória

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Eugénia hercegnő hamarosan férjhez megy, és ahogyan a legtöbb menyasszony, ő is ledobott jó pár kilót a nagy nap előtt. Csekkold, milyen csini!

Eddz úgy, mint Kaley Cuoco

A színésznő alakja tökéletes, úgyhogy valószínűleg eléggé megéri, ha hallgatsz a tanácsaira. Nézd meg, ő hogyan csinálja!

Ennyit lehet fogyni a legújabb fogyókúrás módszerrel

A bikinibody projekt már kipörgött, de ez nem jelenti azt, hogy ne rázódhatnál formába akár ősszel is. Most erre a fogyiverzióra esküsznek a legtöbben.

Hihetetlen, mi a legújabb mellnagyobbító őrület

Nagyon furcsa módszerek terjednek a neten, amik egytől egyig azt ígérik, hogyha kipróbálod őket, tuti nagyobbak lesznek a melleid. A következő trükk az egyik leghajmeresztőbb az összes közül!

Így kerüld el a délutáni kajakómát

2 óra után fizikai kihívást jelent a nyakadon tartani a fejed? Valószínűleg utolért a délutáni fáradtság, amit néhány trükkel messzire űzhetsz.

Kiderült: Ilyen a tökéletes vagina

A svájci kutatók több mint hatszáz nőt vizsgáltak meg, és meglepő dolgot derítettek ki a hüvellyel kapcsolatban.