Így sportolj, ha abszolút semmi időd mozogni

Ha kevés időd jut a sportolásra, akkor ezeket a tippeket imádni fogod!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így sportolj, ha abszolút semmi időd mozogni

Reggeltől estig dolgozol, amikor pedig akad egy kis szabadidőd, akkor ezer dolgot kellene elintézned? Nem csoda, ha a napról-napra betervezett edzéseid egyre csak tolódnak és tolódnak. Azért ne ess kétségbe! Ezzel a pár aprósággal könnyedén becsempészheted a mozgást a napirendedbe!

Kezeld az edzést találkozóként

A minimum egy órás testmozgás beiktatása a napodba legalább olyan, mintha fogorvoshoz vagy fodrászhoz mennél. Ha úgy döntesz, hogy személyi edzővel szeretnél formába hozni magad, vele ugyanúgy kell majd időpontot egyeztetned, ahogyan mondjuk egy céges partnerrel.

Használd kevesebbet a kocsidat vagy a tömegközlekedést

Gyakran akár egy megállónyit is villamosozol, csak mert kényelmes vagy épp hideg van kint? Ha kevés időd jut a mozgásra, használd ki ezeket a lehetőségeket és sétálj, fuss vagy biciklizz a munkába vagy vásárolgatni.

Keress időhatékony mozgásformát

Nem kell órákat eltöltened az edzőteremben ahhoz, hogy jó kondiban tartsd magad! Válassz egy kora reggeli vagy esti csoportos órát, ahol maximum egy órán belül letudhatod az edzést. Nem igényel sok tervezést, mivel ezek általában mindig ugyanazokban az időpontokban vannak és az sem gond, ha nem rendszeresen tudsz megjelenni az órán.

A fokozatosság elve

A személyi edző azt javasolja, hogy lépésről lépésre haladj az edzéseid mennyiségét illetően. Nem kell minden nap a konditeremben lenned, elég ha először minden héten egyszer, majd kétszer és fokozatosan egyre többször mész mozogni.

A kevés is több, mint a semmi

Ha végképp nem találsz időt a mozgásra, legalább napi 20-30 perc sétát vagy egy rövid lépcsőzést iktass be, hogy mindig szinten tartsd a tested fizikai állapotát. Meglátod, ha minden nap legalább egy keveset aktív mozgással töltesz, a szervezeted később már könnyebben veszi, ha többet és gyakrabban sportolsz.

Címkék: edzés egészség életmód mozgás sport

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Magyar sztárok, akik a legnagyobb átalakuláson mentek keresztül

Magyar sztárok, akik a legnagyobb átalakuláson mentek keresztül

Nagy fogyások, stílusváltások: már rá sem ismernél ezekre a magyar sztárokra 10 évvel ezelőtt!

Emily Ratajkowski megmutatta, hogy néz ki a teste egy hónappal a szülés után

Nekünk csak egy kérdésünk van: hogy lehet valaki ilyen lehetetlenül tökéletes azután, hogy életet adott egy babának? Emily Ratajkowski talán nem tudja a választ, de prezentálja.

3 zsenális süti, amiről sosem mondanád meg, hogy cukormentes

Mutatunk három klasszikus sütit, aminek a cukormentes verzióját csak még jobban fogod imádni.

5 tipp, ha életed legjobb alvása a cél

Mindenki tudja, hogy a jó alvás jelentheti a különbséget egy fantasztikus és egy borzalmas nap között. De hogyan biztosíthatod, hogy minden éjjel ugyanúgy kipihend magad? Hát így!

Ez történik valójában a testeddel, ha elhagyod a glutént

Kiiktatni glutént az étrerndedből felér egy durva elvonókúrával, ami egy rakás mellékhatással jár. Mutatjuk, mik is ezek pontosan.