2019.01.14.@ 08.01

5 tipp, hogy feldobd az edzőtermi edzéseket

Mikor megvetted a bérleted, még szuper lelkes voltál, de a sokadik alkalom után már unod a kardiózást vagy a súlyok emelgetését… Ha magadra ismertél, ideje felráznod a fitnesz-rutinodat!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 tipp, hogy feldobd az edzőtermi edzéseket

1. Menekülj!

De ne a konditeremből, hanem a zombik elől… A Zombies, Run! applikációval olyan érzésed lesz, mintha belecsöppentél volna egy poszt-apokaliptikus moziba, ugyanis zombitámadás elől kell elfutnod. Változatos történeteket élhetsz át, miközben a futópadon izzadsz, így szinte észre sem veszed, hogy teljesíted az aznapra kitűzött kilométercélodat.

2. Órarend offolva

Már megszoktad, hogy mindig meló után ugrasz el edzeni? Vagy éppen ellenkezőleg: reggel iktatod be a sportolást? Szuper, ha ennyire fix helye van a fitnesznek a naptáradban, de néha nem árt a változatosság! Próbáld ki, milyen másik napszakban, vagy napokon edzeni. A tested is másképp is reagál, plusz valószínűleg nem ugyanazokat a törzsarcokat látod majd a teremben, ez mind segíthet legyőzni az unalmat.

3. Virtuális valóság

A szabadban edzeni mindig izgalmas, hiszen gyönyörködhetsz a tájban közben. De a mínuszokban cidrizni már kevésbé hangzik csábítóan, ugye? A John Reed stúdióban viszont rengeteg olyan egyedi Cyberobics órán vehetsz részt, amiken virtuálisan messzi tájakra kalandozhatsz. Hasizomedzés Miami tengerpartján, vagy biciklitúra a Las Vegasban: ha becsekkolnál valamelyikre, siess, mert január 31-ig kedvezményesen köthetsz tagsági szerződést!

4. Te vagy a legjobb?

Ha a versengés az, ami mindig motivál, töltsd le a telódra a Fitocracy appot, és mutasd meg, mit tudsz! Az alkalmazás tulajdonképpen egy közösségi fitnesz kihívás: minél többet edzel, annál több pontot gyűjthetsz és küldetést teljesíthetsz. Közben pedig barátaiddal és a többi felhasználóval mérheted össze a teljesítményedet.

5. 1 gép=1000 gyakorlat

Jó, talán az ezernyi gyakorlat túlzás, de a lényeg, hogy egy adott fitneszgépet nem kell mindig ugyanúgy használnod! Az is feldobhatja a rutinodat, ha mondjuk a futógépen vagy ellipszis tréneren változtatsz az emelkedőn és tempón. Sőt az erősítő gépeken is rengetegféleképpen tudsz edzeni, ez pedig nemcsak azért hasznos, mert megtöri az unalmat, hanem azért is, mert így az izmaid mindig picit másmilyen terhelést kapnak, amitől jobban fejlődnek. Kérd meg a teremben dolgozó személyi edzőt, hogy mutasson neked pár trükköt!

Címkék: budapest edzés edzőterem fitnesz terem futópad john reed

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Lejárt önbarnítót használt, valami nagyon furcsa történt a testével

Lejárt önbarnítót használt, valami nagyon furcsa történt a testével

Ez már nagyon nem fér bele a szépségért meg kell szenvedni kategóriába...

Ezekkel a receptekkel turbózhatod fel gyorsan az immunrendszered

Csekkold le, hogyan erősítheted még tovább a szervezeted!