2019.01.29.@ 11.01

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Kíváncsi vagy, mi a tökéletes alak titka? Segítünk!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Megfogadtad, hogy idén nyárra meglesz a bikini body? Ha már elhatároztad magad, ideje összeállítani az edzéstervet – de ne felejtsd el, az a legfontosabb, hogy reális célokat tűzz ki! Ebben a személyi edző, Henry Barratt sem tud általánosítani (hiszen mindannyiunk testalkata különböző), de azért van pár szabálya, ami mindenkire érvényes!

„A nőknek arra kell törekedniük, hogy a testzsír százalékuk 16-19 között legyen, ekkor már láthatóak lesznek az izmok” – mondta a tréner. Szóval először is meg kell állapítanod, hogy nálad jelenleg hány százalékos ez az érték (ezt netes kalkulátorokkal is ki tudod számítani), és ebből tudsz következtetni arra, hogy mennyi időre lesz szükséged ahhoz, hogy elérd az ideális szintet.

Bármennyire is csábító, ne akard siettetni a dolgokat, hiszen az az egészséges, ha havonta 1-2 százalékkal csökkented a testzsírodat! Szóval, ha már tudod, te hol tartasz, akkor egyszerűen kiszámolhatod, mennyi idő kell ahhoz, hogy izmosodj! (Ha például 25%-ról indulsz, akkor körülbelül 6 hónap után lesz látható az eredmény…)

Ahhoz, hogy sikeres legyen az életmódváltásod, növelned kell a fizikai aktivitásodat és az étkezési szokásaidon is változtatnod kell! „Az a mondás, hogy az izmok a konyhában születnek, igaz!” – magyarázta az edző, aki azt is elárulta, hogy az első négy hétben mindenképpen csökkentened kell a kalóriabevitelt, hogy beinduljon a változás. „Mondj le a nagy ötösről: cukor, fehér kenyér, fehér rizs, fehér tészta és burgonya –erre az egy hónapra teljesen mellőzd az alkoholt is és maximum napi egy kávét igyál!” A diéta mellé a kezdeti szakaszra Henry heti 5-6 edzést javasol, 30-60 perceseket.

Keménynek hangzik, ugye? De ne aggódj, a négy hét letelte után a tréner szerint kicsit lazíthatsz a szabályokon: heti négyszer 30 perces intenzív testmozgást javasol, és 6 napi diétázást (szóval lehet egy „csalónapod”).

Azt viszont tudnod kell, hogy ha tartós eredményt szeretnél, akkor Henry szerint úgy kell erre tekintened, mint életmódváltásra! „A gyors módszerek nem oldanak meg semmit. Gondolj erre egy 12 hónapos kalandként, hogy tényleg beépüljenek ezek a szokások az életedbe!”

Címkék: bikini body diéta edzés életmód életmódváltás izmok

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

György herceg vicces dolgot örökölt Dianától

György herceg vicces dolgot örökölt Dianától

Egy nem mindennapi hagyományról van szó!

A vörösboros batikolás a legújabb trend, így csináld!

Még sosem volt ennyire menő magadra borítani egy üveg bort.

Kiderült, hányszor szexelnek hetente a legboldogabb párok

Igen, ezzel kapcsolatban is készítettek már felmérést.

Angelina Jolie először hagyta el a karantént, így néz ki most

Hónapok teltek el, mióta utoljára láttuk.

Jason Momoa új filmszerepe nagyon random

Erre senki nem számított...

A You sztárja megdöbbentő vallomást tett

Érdekes dolgok derültek ki Penn Badgleyről...

6 film a péntek esti lazuláshoz

Készítheted a nasit, mutatjuk a legjobb filmeket!

10 tipp, hogy még jobban csókolj

Egy kis gyakorlás, és igazi csókkirálynő lehet belőled!