2019.01.29.@ 11.01

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Kíváncsi vagy, mi a tökéletes alak titka? Segítünk!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Megfogadtad, hogy idén nyárra meglesz a bikini body? Ha már elhatároztad magad, ideje összeállítani az edzéstervet – de ne felejtsd el, az a legfontosabb, hogy reális célokat tűzz ki! Ebben a személyi edző, Henry Barratt sem tud általánosítani (hiszen mindannyiunk testalkata különböző), de azért van pár szabálya, ami mindenkire érvényes!

„A nőknek arra kell törekedniük, hogy a testzsír százalékuk 16-19 között legyen, ekkor már láthatóak lesznek az izmok” – mondta a tréner. Szóval először is meg kell állapítanod, hogy nálad jelenleg hány százalékos ez az érték (ezt netes kalkulátorokkal is ki tudod számítani), és ebből tudsz következtetni arra, hogy mennyi időre lesz szükséged ahhoz, hogy elérd az ideális szintet.

Bármennyire is csábító, ne akard siettetni a dolgokat, hiszen az az egészséges, ha havonta 1-2 százalékkal csökkented a testzsírodat! Szóval, ha már tudod, te hol tartasz, akkor egyszerűen kiszámolhatod, mennyi idő kell ahhoz, hogy izmosodj! (Ha például 25%-ról indulsz, akkor körülbelül 6 hónap után lesz látható az eredmény…)

Ahhoz, hogy sikeres legyen az életmódváltásod, növelned kell a fizikai aktivitásodat és az étkezési szokásaidon is változtatnod kell! „Az a mondás, hogy az izmok a konyhában születnek, igaz!” – magyarázta az edző, aki azt is elárulta, hogy az első négy hétben mindenképpen csökkentened kell a kalóriabevitelt, hogy beinduljon a változás. „Mondj le a nagy ötösről: cukor, fehér kenyér, fehér rizs, fehér tészta és burgonya –erre az egy hónapra teljesen mellőzd az alkoholt is és maximum napi egy kávét igyál!” A diéta mellé a kezdeti szakaszra Henry heti 5-6 edzést javasol, 30-60 perceseket.

Keménynek hangzik, ugye? De ne aggódj, a négy hét letelte után a tréner szerint kicsit lazíthatsz a szabályokon: heti négyszer 30 perces intenzív testmozgást javasol, és 6 napi diétázást (szóval lehet egy „csalónapod”).

Azt viszont tudnod kell, hogy ha tartós eredményt szeretnél, akkor Henry szerint úgy kell erre tekintened, mint életmódváltásra! „A gyors módszerek nem oldanak meg semmit. Gondolj erre egy 12 hónapos kalandként, hogy tényleg beépüljenek ezek a szokások az életedbe!”

Címkék: bikini body diéta edzés életmód életmódváltás izmok

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A fél net ezen a modellen háborog 

A fél net ezen a modellen háborog 

Már rég nem menő csontsovány lányokkal népszerűsíteni egy kollekciót, most mégis az egyik legnagyobb divatház bakizott.

Kipróbáltam a menstruációs korongot, ez történt

Ezzel még a nehéz napok alatt is élvezheted a szexet!

Ha ezeket eszed, nem fogod kívánni a csokit

Gondoltad volna, hogy sokkal egészségesebb alternatívák közül is választhatsz?

Ilyen, amikor Élő Ken végre embernek érzi magát

Lassan felépül a 70. plasztikai műtétéből...

5 lány, aki úgy alakult át, hogy egy kilót sem fogyott

Minden reggel rohansz a mérleghez, hogy csekkold a súlyod? Hagyd a számokat, nem azok bizonyítják a változást!

6 trükk, hogy már ma laposabb legyen a hasad

Adunk neked pár könnyen betartható tippet, így garantáltan sikerrel jársz az életmódváltással!

28 kiló volt az anorexiás lány, egy kocka csoki mentette meg

Mostanra egy gyönyörű és egészséges nő lett belőle! Csekkold le a sztoriját!

Így néz ki egy férfi szakállbeültetés után

A reality-sztár milliókat költött arra, hogy végre szőrös legyen az arca. Szerinted megérte?

Ez használ a legjobban a menstruációs fájdalom ellen

Egy új kutatás rávilágított a legjobb módszerekre.

Íme, a legújabb élő Barbie

A 19 éves csajszi 8000 fontot költött arra, hogy úgy nézzen ki, mint egy mesebeli lény.

Így gyógyult ki az anorexiából a lány, aki napi 8 órát edzett

Mutatunk neked egy újabb bizonyítékot arra, hogy a legmélyebb gödörből is van kiút!