2019.01.30.@ 16.01

6 trükk, hogy már ma laposabb legyen a hasad

Adunk neked pár könnyen betartható tippet, így garantáltan sikerrel jársz az életmódváltással!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

6 trükk, hogy már ma laposabb legyen a hasad

Mutatunk 6 nagyon egyszerű, de mégis elképesztően hatásos trükköt, amivel könnyedén elérheted az álomalakot!

Hidratálj!

Gyakran a szomjúság az oka annak, hogy megéhezel, szóval ha odafigyelsz a folyadékbevitelre, akkor csak olyankor fogsz enni, amikor tényleg szükséged van rá. Próbálj naponta legalább 2 liter vizet inni, és látni fogod, milyen hatással van az energia és az éhség szintedre!

No alkohol!

Biztosan hallottad már, hogy napi egy pohár bor jót tesz az egészségednek – de az tuti, hogy a fogyókúrádnak nem! Az alkohol fogyasztása ráadásul a fogyasztása rossz hatással van az akaraterődre is: pár pohár után nem mondasz nemet a késő esti nasira, hiába nem vagy éhes! Ha nem akarsz teljesen lemondani az alkoholfogyasztásról, akkor maradj maximum heti 1-2 esténél!

Legyél vegán… vacsoráig!

Válassz vegán kajákat reggelire, ebédre és nasira – vacsira pedig jöhet a hús és a tejtermékek! Szóval estig maradj a zöldségeknél, gyümölcsöknél és a teljes kiőrlésű gabonaféléknél! A tanulmányok szerint, ha így étkezel, akkor nem csak fogyni fogsz, hanem több energiád is lesz!

Mondj nemet!

A cukros kaják és a feldolgozott szénhidrátok megemelik az inzulinszintedet, szóval hagyd a fánkokat és a fehér kenyeret, mert tuti, hogy hízni fogsz ezektől. Ha alacsonyan tudod tartani, akkor csökkenni fog a testzsír százalékod. Az sem mellékes, hogy ezeknek a kajáknak nagyon magas a kalóriatartalma, de egyáltalán nem táplálóak – szóval csak még éhesebb leszel tőlük és még többet akarsz enni.

Hagyd a számokat!

A számok gyakran becsaphatnak, ezért sokkal jobb, ha fotókban méred a változást! Az elején csinálj naponta képet magadról, később pedig havonta egyet! Így sokkal jobban fogod látni, mennyit haladtál a fogyással.

Szép álmokat!

A kimerült, fáradt emberek sokkal többet esznek, és mivel a test rosszul működik, amikor alváshiányban van, sokkal több zsírt fog tárolni – ez hízáshoz vezet, ráadásul ha nem vagy túl friss, könnyebben kihagyod az edzést is.

Címkék: diéta életmód fogyás lapos has tippek trükkök

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ilyen, amikor Élő Ken végre embernek érzi magát

Ilyen, amikor Élő Ken végre embernek érzi magát

Lassan felépül a 70. plasztikai műtétéből...

5 lány, aki úgy alakult át, hogy egy kilót sem fogyott

Minden reggel rohansz a mérleghez, hogy csekkold a súlyod? Hagyd a számokat, nem azok bizonyítják a változást!

28 kiló volt az anorexiás lány, egy kocka csoki mentette meg

Mostanra egy gyönyörű és egészséges nő lett belőle! Csekkold le a sztoriját!

Így néz ki egy férfi szakállbeültetés után

A reality-sztár milliókat költött arra, hogy végre szőrös legyen az arca. Szerinted megérte?

Ez használ a legjobban a menstruációs fájdalom ellen

Egy új kutatás rávilágított a legjobb módszerekre.

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Kíváncsi vagy, mi a tökéletes alak titka? Segítünk!

Íme, a legújabb élő Barbie

A 19 éves csajszi 8000 fontot költött arra, hogy úgy nézzen ki, mint egy mesebeli lény.

Így gyógyult ki az anorexiából a lány, aki napi 8 órát edzett

Mutatunk neked egy újabb bizonyítékot arra, hogy a legmélyebb gödörből is van kiút!

Két hét alatt 5 kilót fogyhatsz a színválogatós diétával

A te újévi fogadalomlistádon is szerepel a fogyás? Akkor csekkold a legújabb őrületet, amivel könnyen megszabadulhatsz a felesleges kilóidtól!

Élő Ken undorító fotót posztolt plasztikai műtétéről

Figyelem! Tényleg nagyon gusztustalan, úgyhogy csak erős idegzetűeknek...

A világ legbutább ötletével állt elő ez a nő

Egy német modell elképesztő terveiről mesélt egy tévéműsorban.

Ezért figyelj oda arra, hányszor zuhanyozol egy héten

A nap végén már rohansz is a fürdőszobába, hogy csobbanj egyet? Ne siess annyira, mert nem biztos, hogy szükséged van rá…