Ha ezeket eszed, nem fogod kívánni a csokit

Gondoltad volna, hogy sokkal egészségesebb alternatívák közül is választhatsz?

Ha ezeket eszed, nem fogod kívánni a csokit

Egy stresszes nap után, egy szakítás levezetéseként vagy egy szomorú film közben pár kocka csoki csodákat művelhet. Biztosan régóta tudod a tényt, miszerint ez a megunhatatlan finomság nem kicsit megdobja a boldogsághormonjaid mennyiségét, ezért is kívánod annyira. Sajnos a hátulütője a dolognak, hogy függővé válhatsz, ami a cukor szempontjából nem túl előnyös, mivel hamar azon kaphatod magad, hogy felszaladt pár kiló a kis nassolásoknak köszönhetően.

Tudtad, hogy a kakaóban rengeteg magnézium található, ami nagyobb mennyiségben egyfajta érzéstelenítőként működik a szervezetedben? A nők többsége menzesz alatt vas-és magnéziumhiányban szenved, ezért is kívánhatod a nehezebb napokon sokkal inkább az édességet.

Viszont van néhány olyan finomság, amik nagyon magas magnéziumtartalommal rendelkeznek, cukorral és szintetikus összetevőkkel pedig egyáltalán nem. Ha inkább ezeket választod, amikor csokira vágysz, nem csak jót teszel a testeddel, de sokkal szabadabban bűnözhetsz máskor!

Magvak

Mandula, kesudió, mogyoró és tökmag. Nem csak tele vannak hasznos zsírokkal, de a már említett magnéziummal is. Ráadásul nagyon finomak egy kis joghurtba keverve vagy gyümölcsökkel fogyasztva!

Banán

A banán nemcsak magnéziumban gazdag gyümölcs, de magas a B6 és a C-vitamin tartalma is. Turmixold össze egy kis tejjel és fahéjjal és isteni édes, fűszeres és nagyon laktató finomságot kapsz végeredményként!

Avokádó

Az avokádó nem véletlenül az egyik leguniverzálisabb növény. Gyümölcs, zöldség és gyógynövény is egyben, aminek köszönhetően például isteni csokikrémet készíthetsz belőle, ami édesítőszerrel és egy kevés jó minőségű kakaóporral nagyon messze áll a bűnözés fogalmától! Rengeteg magnézium, K-vitamin és többféle B-vitamin is található benne.

Még több

Body