Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Sokan azt gondolják, hogy fogyni pofonegyszerűcsekkolj be az edzőterembe, kövess szuper edzéstervet és máris elkezdenek leolvadni rólad a kilók. Viszont ez a dream body projekt nem csak abból áll, hogy hasra vagy combra gyúrsz, egyáltalán nem mindegy az sem, hogy milyen kajákat illesztesz az étrendedbe.

Brittany Linn táplálkozási koordinátor elárulta, melyek azok a harapnivalók, amelyek tutira segítenek ledobni a felesleget, úgy hogy közben nem sanyargatod magad. A csajszi ráadásul azt is elmondta, mikor érdemes ezeket fogyasztani! „Azt javaslom, hogy edzés előtt egy-három órával együnk utoljára, hogy biztosan megemésszük az elfogyasztott ételt, mire az edzőterembe érünk.”

Ezt edd sportolás előtt

Ha fogalmad sincs arról, hogy ilyenkor mivel teszel a legjobbat a szervezetednek, akkor hallgass a táplálkozási gurura. Szerinte ugyanis a legjobb az, ha valamilyen magasabb szénhidrát tartalmú, alacsonyabb fehérje tartalmú ételt választasz, ez ad elég energiát a mozgáshoz. Ilyen harapnivaló lehet például egy gyümölcssaláta joghurttal, vagy egy banános-mogyoróvajas pirítós.

Mozgás utáni nasi

Az is nagyon fontos, hogy a sportolás után a tested tápanyagokkal turbózd fel. „Egy intenzív edzés után mindenképp próbáljunk meg 30 percen belül enni” – teszi hozzá a szakember. Szerinte ilyenkor olyat harapj, amiben sok a fehérje: lehet ez csokis tej vagy akár egy fehérje-shake is.

A body-turbó alapja

Sokan a kalóriaszámolást tartják a fogyás leghatásosabb módszerének, ha te is csekkolod, akkor jó lesz figyelned a megfelelő tápanyagbevitelre is. „Az összes makrotápanyagra szükségünk van ahhoz, hogy a szervezetünk optimálisan működjön.” Ha növelni és támogatni szeretnéd az izomtömeged, Brittany azt mondja, ne hagyj el semmilyen élelmiszercsoportot az étrendedből, mivel ezek mind együtt dolgoznak azért, hogy segítsék a tested optimális működését. Jól érted, a szénhidrátokról és az egészséges zsírokról sem szabad lemondanod!

Azt tudtad, hogy a szervezetednek 1,0–1,7 gramm / testsúly kilogramm fehérjére van szüksége ahhoz, hogy a megfelelő aminosavakkal lásd el az izmaidat? Ezt olyan élelmiszerekkel viheted be, mint a csirke, a hal, a tojás, a szója, a bab és a dió.

Persze a fentiek mellett a hidratálásról se feledkezz meg, Brittany azt is javasolja, hogy edzés előtt 1-2 órával fogyassz el legalább 2-3 pohár vizet, ugyanígy edzés után is. A folyadékbevitel mennyisége függ az edzésformától, az életkorodtól, a magasságodtól és a súlyodtól is!

Na, készen állsz a bevetésre?

Címkék: diéta étkezési szokás fogyás sport

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Magyar sztárok, akik a legnagyobb átalakuláson mentek keresztül

Magyar sztárok, akik a legnagyobb átalakuláson mentek keresztül

Nagy fogyások, stílusváltások: már rá sem ismernél ezekre a magyar sztárokra 10 évvel ezelőtt!

Emily Ratajkowski megmutatta, hogy néz ki a teste egy hónappal a szülés után

Nekünk csak egy kérdésünk van: hogy lehet valaki ilyen lehetetlenül tökéletes azután, hogy életet adott egy babának? Emily Ratajkowski talán nem tudja a választ, de prezentálja.

3 zsenális süti, amiről sosem mondanád meg, hogy cukormentes

Mutatunk három klasszikus sütit, aminek a cukormentes verzióját csak még jobban fogod imádni.

5 tipp, ha életed legjobb alvása a cél

Mindenki tudja, hogy a jó alvás jelentheti a különbséget egy fantasztikus és egy borzalmas nap között. De hogyan biztosíthatod, hogy minden éjjel ugyanúgy kipihend magad? Hát így!

Ez történik valójában a testeddel, ha elhagyod a glutént

Kiiktatni glutént az étrerndedből felér egy durva elvonókúrával, ami egy rakás mellékhatással jár. Mutatjuk, mik is ezek pontosan.