2019.07.21.@ 07.07

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Aki ezt végig tudja csinálni, igazi hős!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Londoniak fejleszették ki azt a kábé 50 perces edzésprogramot, amit most mindenki a világ egyik legdurvább feladatsorának tart. Nem csupán fizikailag tesz próbára, ha megcsinálod, hanem a szellemi állóképességedet is. Ráadásul extra sok kalóriát lehet vele égetni. Készen állsz?

Bemelegítés

Kezdd egy 100 méteres sprinttel, amit úgy tolsz végig, hogy mindent beleadsz, célozd meg a 14-18 km/órát. Utána jöhet 10 db könnyített négyütemű fekvőtámasz, vagyis az ugrást kihagyhatod belőle, elég, ha felállsz. Váltogasd a futást és a négyüteműt perceként, csináld olyan gyorsan, ahogyan csak tudod. Ettől lesz olyan popód, amire mindig is vágytál, ne add fel!

Perceként egy percig

Csinálj 1 kört az alábbi gyakorlatokból szép sorban, ha a 8-ashoz érsz, kezdd elölről. A cél, hogy összesen 8 kört megcsinálj. Itt is él a percenként egy percig szabály. A gyakorlatok második felében pedig arra kell majd törekedned, hogy minél többet csinálj az adott mozdulatsorból. Menni fog? Mi szurkolunk!

Fekve kitolás

Feküdj le a földre, a lábad legyen hajlítva. Feszítsd le a csípődet úgy, hogy a hátad ne érje teljesen a talajt. A vállaidat szintén helyezd el stabilan, majd emeld a súlyzót magad fölé, ahányszor csak egy perc alatt bírod.

Súlyzózás fekvőtámaszból

Vedd a kezedbe a súlyzókat, majd támaszkodj meg fekvőtámaszban. Húzd fel hátrafelé a súlyzót, ahányszor csak tudod a 60 másodperc alatt. Ne felejts el oldalt váltani közben!

Négyütemű fekvőtámasz súlyzóval

Igen, jól olvastad. A súlyzó marad a kezedben, így csinálj négyütemű fekvőtámaszokat a következő egy percben. Ha megcsinálod, te leszel a nap hőse!

Guggolva súlykitolás

Mielőtt elkezded ezt a gyakorlatot, fuss egy 400 méteres sprintet, hogy levezesd az előzőeket. Utána állj meg kisebb terpeszállásban, vedd a kezedbe a súlyzókat, majd csinálj guggolásokat, amiket felállva a súlyzó fejed fölé való kitolásával egészíts ki. Ügyelj a testtartásodra, a megfelelő mozdulatokra.

Súlykitolás vállból

Fuss egy újabb sprintet, ezúttal elég a 200 méter. Ha kész, állj kisebb terpeszbe, emeld a súlyzókat a vállad fölé, majd told ki őket a fejed fölé. Ismételd a gyakorlatot egy percig.

Kezdd elölről!

Címkék: állóképesség edzés edzésprogram fogyás kalóriaégetés london súlyzó

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

És az is, hogy pontosan mikor érdemes innod egy fincsi lattét.

Ez az első állam, ahol ingyenessé tették a menstruációs kellékeket

Mi csak remélni tudjuk, hogy minél több ország követi majd a példáját!

Hihetetlen, mit találtak a rajongók Vanessa Hudgens új pasijáról

Amit egyszer kiírsz a netre, az örökre ott is marad!

Katalin hercegné óriási rekordot döntött

Nem egyedül tette, de nagy része volt benne.

Ilyen hatással van a kapcsolatra a hatalmas korkülönbség

Kiderült végre, hogy mennyire para, ha sokkal idősebb nálad a szerelmed.

7 cucc a ‘90-es évekből, ami újra trendi, és imádjuk

Talán egy-két darabot vagy kiegészítőt te is őrizgetsz még otthon.

Ezekkel a módszerekkel tényleg elkerülheted a másnaposságot

Mutatjuk, az alap trükkökön kívül mit vethetsz még be, hogy biztosra menj!

Zendaya vadiúj frizurája lesz 2021 egyik legnagyobb hajtrendje

A színésznő soha nem tud mellélőni!

Lopással vádolják Jennifer Lopezt

Csendben jegyeznénk meg, hogy picit elsiették a vádakat…