2020.04.27.@ 06.04

Ezzel a trükkel még hatékonyabbá teheted a jógát

Már 6 hete minden egyes nap velünk jógázol a Cosmo Facebook-oldalán 18:00-tól? Szuper, kiérdemeltél egy extra meglepit! Kedvenc jógaoktatód, Nagy Anna igazán különleges hidratáló jógaórával készül neked, amivel a tavaszi méregtelenítést is beindíthatod a szervezetedben.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ezzel a trükkel még hatékonyabbá teheted a jógát

Kezdőként vágtál bele a 6 héttel ezelőtt induló projektünkbe, amit Budapest egyik legmenőbb jógastúdiójával karöltve, a Yogasecrets Studióval indítottunk el, mostanra viszont igazi haladó lettél a mindennapi gyakorlásoknak köszönhetően? És itt még mindig nem állunk meg! Egy igazán különleges órával készülünk számodra április 28-án kedden, 18:00-tól a Cosmopolitan Hungary Facebook-oldalán, hogy a tavasz a megújulásról és egy új kezdetről szóljon számodra.

Méregteleníts okosan!

Nagy Anna ezúttal olyan hidratáló gyakorlatsort állít neked össze a tavaszi felfrissülés jegyében, amiben jócskán vannak méregtelenítő csavarások is. A tényleges méregtelenítés viszont csak akkor indul be a testedben, ha elegendő folyadékot iszol. Azonban egyáltalán nem mindegy, mikor, mennyit és mit iszol, így megkérdeztük Annát, hogyan készítheted fel legjobban a tested a hidratáló jógára: „Fontos, hogy aznap sok vizet igyál, minimum két és fél litert. Jóga előtt másfél órával viszont már ne vegyél magadhoz folyadékot, de az órára mindenképpen készíts magad mellé egy flakon vizet. A titok, hogy szénsavmentes legyen, szobahőmérsékletű, és apró kortyokban fogyaszd két ászana között, ha úgy érzed, megszomjaztál. Óra után viszont próbálj minél többet inni, így biztosíthatod, hogy beinduljanak a méregtelenítő folyamatok.” – magyarázza Anna, aki azt is elmondta, nagyon sok nőtől hallja, hogy annyira belefeledkeznek a munkájukba, hogy egyszerűen elfelejtenek inni. A jóga viszont pont abban segít, hogy kiélezi a figyelmed, így ráérzel, mire van szüksége a testednek valójában.

A víz a barátod!

Több szigorú jógairányzat egyébként kifejezetten megtiltja a folyadékfogyasztást jóga közben, de egyre több stúdió, köztük Annáé is, ennél jóval megengedőbb.A jóga lényege, hogy visszatalálj magadhoz, hogy úgy végezd a gyakorlatokat, ahogy neked jólesik. Ha úgy érzed, megszomjaztál és szükséged van ehhez néhány korty vízre, akkor ne vond meg magadtól. Persze nem kell annyit innod a gyakorlatok közben, mint edzés alatt, ezt a mennyiséget tartogasd óra végére – akkor viszont nagyon jól fog esni!”

És te elég hidratált vagy?

A folyadékpótlás nem csak azért fontos, hogy beinduljon a méregtelenítés, olvass tovább, és garantáltan jobban odafigyelsz majd, hogy meglegyen a napi optimális vízadagod.

  • Elegendő víz nélkül könnyen bekapcsolhat az agyadban vészjelző, amitől ingerült leszel, ráadásul könnyebben el is fáradsz, ami a tavaszi időszakban csak még szembetűnőbb.
  • Lelassul a nyirokkeringésed, amitől a lábaid is könnyebben bedagadhatnak.
  • Kapaszkodj, de az emésztésed is lelassulhat: így az elfogyasztott finomságok zsír formájában raktározódnak el, ahelyett, hogy a megfelelő vízmennyiség mellett hatékonyan felszívódnának.
  • Ha kevés a napi vízadagod, székrekedésed is lehet, a visszahúzódó méreganyagok pedig komolyabb betegségeknek is kitehetnek!

Címkék: ásványvíz felfrissülés folyadékpótlás hidratálás hidratáló jóga jóga jógaóra méregtelenítés Nagy Anna tavasz víz yogasecrets studio

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Rettegtem az epilálástól, de kipróbáltam: ez lett a vége

Rettegtem az epilálástól, de kipróbáltam: ez lett a vége

Szerkesztőnk, Bianka megtalálta a beauty szettet, ami tökéletesen felkészíti a nyárra anélkül, hogy be kellene csekkolnia a kozmetikushoz. Ismerd meg a Braun menő eszközeit te is!

Így lehet extra feszes popsid 30 nap alatt

Jöhet a kerek popó-kihívás?