2020.08.11.@ 13.08

6 gyakorlat, ha még idén nyáron kockás hasat szeretnél

Több sztár, például Shakira is ezeknek köszönheti a kockáit!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

6 gyakorlat, ha még idén nyáron kockás hasat szeretnél

Passé emelés

  1. Feküdj a hátadra. A bal lábad nyújtsd ki és emeld meg, a jobb lábad hajlítsd be és illeszd a bal térdedhez úgy, hogy a talpad párhuzamos legyen a talajjal.
  2. A nyakad támaszd meg a kezeiddel, emeld meg a fejed. A szemvonalad a comboddal egy irányban legyen.
  3. Tartsd meg ezt a pozíciót, miközben a csípőddel felemelkedsz, mintha bukfencezni készülnél. Lassan gurulj vissza a kiindulópontba.
  4. Oldalanként 10 ismétlést csinálj!

Ferde hasizom erősítő pukedli

  1. Állj egyenesen. A bal lábad rakd a jobb mögé enyhén átlósan, a kezedet kulcsold össze a tarkódon, a könyököd maradjon széles.
  2. Hajlítsd be térdeidet 90°-ban. A bal sarkad emelkedjen el a talajtól. Eközben a jobb kezeddel nyújtózkodj a föld felé. Tartsd a vállad és a csípőd egyenesen. Térj vissza a kiinduló pózba.
  3. Oldalanként 15-ször ismételd!

Csavarhúzó

  1. Helyezkedj plank pozícióba, annyi módosítással, hogy a két alkarod egymás előtt, nem pedig egymás mellett legyen. A jobb kezed legyen a bal előtt.
  2. Fordulj be jobb oldali plankbe, a jobb kezed tedd csípőre. Fordulj vissza.
  3. Ez egy ismétlés, ebből csinálj oldalanként 10-et.

Úszás oldalra

  1. Kitöréssel kezdj: a jobb lábad legyen elöl. A felsőtesteddel dőlj rá a jobb combodra. A tekinteteddel nézz a plafon felé, emeld a fejed felé a bal karod, a jobbat pedig nyújtsd a föld irányába. Ez a kezdő pozíció.
  2. A hasizmod segítségével tartsd magad egyenesen, miközben a jobb karod felviszed az arcod mellé.
  3. Állj vissza az eredeti pózba. Ez egy ismétlés, ebből jöhet oldalanként 15.

Felülés csavarral

  1. Feküdj a hátadra, emeld fel a lábaid és egy kicsit döntsd a bal oldalra őket. A jobb kezed nyújtsd ki közvetlenül a fejed felett, míg a balt a vállad magasságába helyezd, tenyérrel lefele.
  2. A bal tenyeredre támaszkodva hajlítsd be a térded, majd ülj fel. Eközben a súlyod helyezd a bal csípődre. A jobb karod nyújtsd a lábujjaid felé.
  3. Feküdj vissza, majd ebből csinál 10-et mindkét oldalon.

Risza right now

  1. Állj csípőszéles terpeszbe. Karok behajlítva a mellkasod előtt, húzd be a hasad, állj egyenesen.
  2. Ugorj fel jó magasra, miközben balra csavarod a csípőd. Figyelj rá, hogy a mellkasod végig előre nézzen.
  3. Csináld meg a másik irányba is a mozdulatot, hogy visszatérj a kiindulópontba. Ez számít egy ismétlésnek, ebből kell 15 mindkét oldalra.

via GIPHY

A gyakorlatok képeit ide kattintva nézheted meg.

Címkék: alak alakformálás body edzés egészség egészséges élemtód gyakorlatok hasizom Shakira test

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Mindannyian szeretjük a nyarat. Napozás, fürdőzés, vagy csak maga a jó idő... Viszont az UV sugarak, a sós víz, a meleg és a medencék vegyszerei igencsak károsítják hajunkat. De a megfelelő eszközökkel könnyedén óvhatod hajad a káros külső hatásoktól, hogy az visszatérhessen eredeti szépségéhez. Próbáld ki az új Univerzális növényi balzsamot az Yves Rocher-tól!

Ezért érzed magad másnaposnak alkohol nélkül is

Kevés ennél gonoszabb dolog létezik.

3 ellenállhatatlan süti, ami még a fogyásban is segít

Nagyon alacsony a kalóriatartalmuk, mégis isteni finomak!