4 gyakorlat, amivel otthon is pótolhatod a kardiót

Ha ezt a négy feladatot megcsinálod egymás után legalább háromszor, kipipálhatod az aznapi kardiót!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

4 gyakorlat, amivel otthon is pótolhatod a kardiót

Helyben futás fekvőtámasszal

  1. Állj csípőszéles terpeszbe, hajlítsd be a térded, mintha guggoláshoz készülnél, de ne ereszkedj le annyira. A karod hajlítsd be, a kezed legyen a mellkasod előtt.
  2. Kezdd el nagyon gyorsan mozgatni a lábaid, mintha egy helyben sprintelnél. Számolj ötig! Helyezd a tenyered a padlóra, és csinálj egy fekvőtámaszt.  Szünet nélkül ugorj fel kezdőpozícióba. Ez egy ismétlés.
  3. 30-60 másodpercig csináld ezt a gyakorlatot, majd azonnal térj rá a következő feladatra!

Ugrás térdérintéssel

  1. Ismét csípőszéles terpeszből indulj, könyököd behúzva, annyi különbséggel, hogy ezúttal a tenyered nézzen a föld felé.
  2. Húzd ki magad, kicsit guggolj le, majd teljes erődből rugaszkodj el a földtől úgy, hogy a térdeidet megpróbálod olyan magasra emelni, amennyire csak tudod. Puhán érkezz, landoláskor picit hajlítsd be a térded. Ez egy ismétlés.
  3. 30-60 másodpercig folytasd az ugrálást, majd szünet nélkül jöhet a következő gyakorlat!

Kereszt hegymászó

  1. Feküdj plankbe: a kezed a vállad alatt legyen, a felsőtested maradjon stabil és lehetőleg egyenes.
  2. Húzd a jobb lábad a bal karod irányába, majd állj vissza plankbe. Ismételd meg az ellentétes lábaddal. Ez egy ismétlés.
  3. 30-60 másodpercig „mássz hegyet”, ezután rögtön kezd az utolsó feladatot!

Lábemelés ugrással

  1. Ülj le, húzd fel a térded úgy, hogy a talpad a földön legyen. A kezed egy kicsit a feneked mögé tedd, az ujjaid nézzenek előre, a tenyered pedig nyomd bele a földbe.
  2. A kezdőpozícióból gurulj a hátadra, emeld fel a lábaid egyenesen a levegőbe, a csípőd emelkedjen el a padlótól.
  3. Kontrollt gyakorolva gurulj vissza, tedd le a lábad a földre. Ugorj fel, a karod pedig legyen a tested mellett nyújtva. Ez egy ismétlés.
  4. 30-60 másodpercig folytasd ezt a gyakorlatot. Mivel ez az utolsó a sorban, most pihenhetsz 15-30 másodpercet. Ezután kezdd elölről a feladatsort, amiből csinálj 3-4 kört, hogy tökéletesen meglegyen a napi kardiód!

Az edzésről készült gifeket ide kattintva megnézheted.

Címkék: aktív életmód alak alakformálás edzés feladatok gyakorlatok kardió kardiotréning

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Harry herceg kitálalt

Harry herceg kitálalt

Meghan után most Harry borította a bilit – a legújabb interjújában a herceg egyáltalán nem fogta vissza magát!

Így csinálhatsz izgalmas fogást a salátádból

Készülj, mert leszámolunk a tévhittel, hogy a saláta unalmas! Ezek a receptek bizonyítják, hogy a legizgalmasabb fogások zöldségből készülnek.

Ettől a módszertől sokkal frissebben ébredsz majd reggelente

Hiába fogadsz meg minden jótanácsot IS a pihentető alvás érdekében, reggelente így is morcosan ébredsz? Akkor erre az alvós-trükkre vártál egészen mostanáig!

Magyar sztárok, akik a legnagyobb átalakuláson mentek keresztül

Nagy fogyások, stílusváltások: már rá sem ismernél ezekre a magyar sztárokra 10 évvel ezelőtt!