Ezt a fontos változást azonnal be kell vezetned a téli edzésedbe

Így tudod elkerülni a leghatékonyabban a sérüléseket.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ezt a fontos változást azonnal be kell vezetned a téli edzésedbe

A koronavírus alaposan felforgatta a sportolási szokásainkat és a konditermek bezárásával a legtöbben az otthoni edzés mellett tették le a voksukat. Persze a négy fal között is kiadós edzésprogramot tudsz magadnak összeállítani, viszont ne zárkózz el a kinti sportolás lehetőségétől sem. Nem, még akkor sem, ha épp most tartunk a leghűvösebb hónapok felé.

Fotó: Us Getty Images

Persze a kinti hidegben végzett edzéseknek megvannak a maguk szabályai, amiket muszáj lesz betartanod, ha nem szeretnél lesérüni vagy a szokásosnál durvább izomlázzal ébredni. A hangsúly nem is főként az edzésen van, hanem a bemelegítésen és a nyújtáson.

A hűvösebb időben ugyanis az izmaidnak több időre van szüksége, hogy bemelegedjenek, így 10-15 percet mindenképpen adj a bemelegítésnek. A legjobb gyakorlatok erre a magas térdemeléses helyben futás vagy a jumping jack (utóbbihoz ITT találsz videós segítséget). A nyújtásra szintén 10-15 percet számolj, és használd ki a szabadban lévő tárgyakat – támaszkodj egy padnak vagy fának és nyújtsd meg egyesével a főbb izomcsoportokat. Heti 3-4-szer mozgasd át magad alaposan – egy alapos séta is megteszi – és máris hatalmas lépést tettél nem csak a csodás alakért, hanem az egészségedért is.

Címkék: body edzés edzés télen edzésprogram egészség konditerem nyújtás otthoni edzés sérülés téli edzés

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Borzalmasan alszol? Ezek az apróságok okozhatják

Borzalmasan alszol? Ezek az apróságok okozhatják

Ha ezeket a mini-stresszforrásokat kiiktatod az életedből, máris könnyebbek lesznek az éjszakáid.

Nem látod az edzés eredményét? Valószínűleg ez a hiba okozza

Minden nap kitartóan edzel akár több órán át és mégsem látod az eredményét? Akkor lehet, hogy túl sokat edzettél. Hogy ez hogy lehetséges? Olvass tovább!

Ha a hüvelyed beszélni tudna, ezt a 3 dolgot biztosan elmondaná edzés után

Most, hogy búcsút mondtál a nyárnak és ezzel együtt a csaló napok tömkelegének és a hizlaló strandkajáknak, ideje rápörögnöd az edzésre, hogy hatékonyan és energikusan teljenek a home office-ban töltött napjaid. Hogy megúszd intim fertőzések nélkül, jó, ha bevezetsz néhány fontos szabályt.

Ne köss kompromisszumot, ha bugyiról van szó!

Fogadjunk, te is jártál már úgy, hogy egy-egy csipkés fehérnemű elcsábított, de aztán a bugyis fiók mélyén végezte, mert ugyan csinos volt, viszont minden kényelmet mellőzött. Ezentúl nem kell kompromisszumot kötnöd a szexis darabok és a praktikum között.

Figyelj a tested jelzéseire: így kezeld jól az intim problémákat (x)

A tested tudatja veled, ha baj van, ezért nem árt, ha a számodra küldött „jelzéseit” jól is értelmezed. Intim problémák esetén a megváltozott hüvelyfolyás jellege alapján tudod megkülönböztetni, hogy bakteriális fertőzéssel vagy hüvelygombával állsz-e szemben. A kétféle betegség általában eltérő kezelést kíván.

Vallomás életem legjobb, legszörnyűbb és végül legmesésebb csapatépítőjéről

Halihó, Cosmo-lány! Most megosztom veled a saját történetemet, ami elképesztően szuperül indult, aztán végtelenül ciki lett, de mégis, ez volt a legjobb csapatépítő, amin valaha részt vettem!