2021.01.01.@ 06.01

5 hatásos gyakorlat, ha a derekad a gyengéd

Garantáltan imádni fogod a végeredményt!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 hatásos gyakorlat, ha a derekad a gyengéd

A home office, a folyamatos laptop előtt ülés valószínűleg a te derekadnak sem tesz jót. Ha nem szeretnéd, hogy a derékfájás idő előtt beköszöntsön az életedbe, kezd el rendszeresen tornáztatni a hátad. Mutatunk néhány szuper gyakorlatot!

Macskapóz

A mindenki által jól ismert homorítás-domborítás az egyik legjobb gyakorlat a derékfájás enyhítésére. Belégzéskor a medencédtől indítva kezdj el homorítani és a fejeddel nézz felfelé, majd kilégzésnél csigolyáról csigolyára domboríts, és nézz a hasad alá. Lazán végezd ezt a hullámzó mozgást tíz légzésen keresztül.

Farizomnyújtás

Feküdj a hátadra nyújtott lábbal és belégzéssel húzd az egyik térded a mellkashoz. Tartsd ki 10 légzésig, majd kilégzéssel nyújtsd ki, és ismételd meg a másik lábbal is.

A körteképű izom nyújtása

Nem hallottál még róla? Ez a kicsit fura nevű izom a csípőd és az ülőcsontod között helyezkedik el. Ülj le a padlóra nyújtott lábbal, majd az egyik lábad hajlítsd be és rakd át a másik lábadon keresztbe, úgy, hogy a felhúzott láb talpa a másik láb térde mellé kerüljön. A kinyújtott lábadat is hajlítsd be, és húzd be a talpad a fenekedhez. Ezután a testedet fordítsd el a felhúzott térded irányába addig, amíg enyhe húzódást nem érzünk a körteképű izomban. Ha szükséges támaszkodhatsz a kezeddel és tartsd ki tíz mély légzésig a pozíciót, majd kilégzéssel bontsd, és ismételd meg a másik oldalra is.

Hátsó combizom nyújtása

Ülj le nyújtott lábakkal és pipáljanak a lábfejeid. Belégzéssel nyújtózkodj meg a fejtetővel a plafon felé, majd kilégzéssel dőlj előre és a mellkasoddal törekedj a lábujjak felé. A karokkal is nyújtózz előre, kapaszkodj a lábad azon részébe, amit elérsz. Minden belégzéssel nyújtózz egy kicsit, kilégzéssel pedig tartsd meg. Maradj a pózban tíz mély légzésig, majd belégzéssel emelkedj vissza.

Gerinccsavarás fekve

Feküdj a hátadra, a karjaid legyenek srégen kinyújtva magad mellett, a két lábadat pedig behajlítva emeld fel merőlegesen. A lábaidat döntsd ki jobb oldalra, miközben az fejeddel a bal oldalra nézel. Ugyanezt csináld meg a másik oldalra is. Mind a két helyzetben maradj benne 10 mély légzésig.

Címkék: derék edzés tippek torna trükkök

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

3 vacsoraötlet, amit a diétád is imádni fog

3 vacsoraötlet, amit a diétád is imádni fog

Ráadásul nem is nehéz elkészíteni őket!

Szülés utáni problémák… Már csak ez hiányzott!

A szülés utáni hormonváltozás következtében könnyen kialakulhat hüvelyszárazság.

Hüvelyi problémák: ne téveszd össze a hüvelyszárazságot a fertőzésekkel!

Egy nő életminőségén meglehetősen sokat ronthat, ha a szexuális életét vagy az intim területeit érintő zavarok jelentkeznek. A hüvelyfertőzéseken kívül a hüvelyszárazság is megnehezítheti a nők életét, ráadásul ezeket sokan teljesen összekeverik, ami még több kellemetlenséget okozhat.

Hüvelyszárazság fiatal lányoknál?

A fiatal lányok sokszor nem is a hüvelyszárazság, hanem valamely más probléma miatt fordulnak nőgyógyászhoz segítségért, és csak később derül ki, hogy a panaszaik valójában a hüvelyszárazsággal függenek össze.

Ezeknek a diéta trükköknek köszönheti Meghan, hogy bomba formában van

Meghan mindig is szenvedélyes képviselője volt az egészséges életmódnak – most összeszedtük a legjobb tippjeit!

7 érdekesség a vagináról, amiről a nők azt kívánják, bárcsak előbb tudták volna

A csajok a Buzzfeeddel osztották meg névtelenül a tudásukat, hogy te is tutira minden szükséges infó birtokában lehess!

A videó, ami után minden nő jobban érzi magát

Hatalmasat ment a TikTokon, és nem is csoda!