2021.02.04.@ 13.02

6 étel, amitől bizonyítottan jobb lesz a kedved

Nyugi, a csoki is köztük van!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ha rád tör a depi, legszívesebben egy nagy kanállal esnél neki a Nutellának? Bár elsőre jó ötletnek tűnik, de a cukor valójában nem tudja megoldani a problémádat, sőt… Hangulatingadozásokat okozhat és még az egészségedre is rossz hatással van. A cukros nasik helyett válassz egészséges finomságokat – mutatjuk a mi kedvenceinket!

Banán

A banán nemcsak tökéletes egészséges nassolnivaló, de bizonyítottan jó hatással lehet a hangulatodra is! Mindez a benne található sok-sok B-vitaminnak köszönhető, ami köztudottan csökkentheti a depresszió kialakulását. Ezen kívül a banánnak nagyon magas a káliumtartalma is, ez pedig jól jöhet a szív- és érrendszeri problémák ellen.

Avokádó

Oké, az avokádót valószínűleg már eddig is imádtad, de azt lehet, hogy nem sejtetted, hogy még a hangulatodnak is jót tesz! Ez a krémes finomság azzal tud hozzájárulni a kiegyensúlyozott jó kedvhez, hogy a benne lévő anyagok megemelik a szervezeted szerotoninszintjét.

Zabpehely

A zabpehelyben is nagyon sok B-vitamin található! Ha rendszeresen fogyasztod, javulni fog a teljesítőképességed, kiegyensúlyozottabb lesz az idegrendszered, és csökkenni fog a stressz-szinted.  Arra azért figyelj oda, hogy a zabpehely nem egyenlő a cukrozott reggeliző pelyhekkel… Keresd a natúr változatot!

Csokoládé

A csoki rengeteg antioxidánst tartalmaz, mellette egy csomó magnéziumot is, amik mind-mind javítani tudják a vérkeringést, ráadásul csökkenthetik a szorongást és a depressziót is. Bátran egyél néhány kockát a menszeszed előtt, hogy könnyebben átvészeld a PMS-sel járó hangulatingadozást.

Bogyós gyümölcsök

A bogyós gyümölcsökben található antocianin nevezetű vegyületek hatékonyan veszik fel a harcot az oxidatív stresszel szemben, mely számos betegség kiváltó oka lehet. Igaz, hogy most még nincs itt a szezonjuk, de a fagyasztott változatok is ugyanolyan egészségesek lehetnek.

Olajos magvak

A diófélékben és a különböző olajos magvakban található melatonin nevű vegyületnek fontos szerepe van a kiegyensúlyozott alvásban, de csökkenti a szívbetegség és a cukorbetegség kockázatát is, sőt, segíthet leküzdeni a stresszt is.

Fotók: Profimedia – Red Dot

Címkék: egészséges nasi energia étel jókedv kaja kaja stressz ellen

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ez történik az agyadban, miközben kávézol

Ez történik az agyadban, miközben kávézol

Van egy olyan érzésünk, hogy ezután egészen másképp nézel majd rá a reggeli feketédre!

Mutatjuk a világ legfinomabb pesztós tésztájának vegán változatát

Annyira egyszerű elkészíteni, hogy egy teljesen kezdő is bátran belevághat!

A zseniális trükk, ami tényleg segít az elalvásban

Melegen ajánljuk, már ma estére!

Így változott meg a testem 80 ezer felüléstől

4 kezelés – ami fél évnyi edzésmunkának felel meg – elég volt hozzá, hogy újra érezzem a hasizmaim erejét!

Natalie Portman reagált a terhességéről szóló pletykákra

Plusz elég markáns véleményt fogalmazott meg.

A TikTok legcukibb kutyás videói azonnal feldobják a napodat!

Felkészültél rá, hogy ennél ma már nem fogsz aranyosabbat látni?

7 anál szex tipp, amire a szakértők is esküsznek

Néhány pont, amit érdemes követni!

3 csillagjegy, aki 2021 nagy nyertese lesz

Szurkolunk, hogy köztük legyél!

Gigi Hadid megosztotta a szülése történetét

Sőt, a jövőbeli terveibe is beavatott mindenkit!

Kapaszkodj, de Rupert Grint nem látta a Harry Potter-filmeket!

Jobban mondva úgy emlékszik, párat mintha megnézett volna, de közel sem mindet...