A plus-size reklám, amit betiltottak

Már alig vártad, hogy újabb kreatív és extra őszinte plus-size kampány bukkanjon fel a neten? Úgy tűnik, nem mindenki ünnepli a kevésbé tökéletes alakú csajszikat…

A plus-size reklám, amit betiltottak

Alig néhány napja debütált Lane Bryant új, 2016-os tavaszi kampánya, amiben olyan világhírű modellek szerepelnek, mint Ashley Graham, aki már saját fehérnemű kollekcióját is piacra dobta, vagy Precious Lee. Az alig egy percig tartó videó készítője szerint a film a női testet ünnepli, és azért született, hogy minden csajszi megtanulja magát jól érezni saját bőrében, függetlenül attól, hány kilót is mutat pontosan a mérleg. Hozzánk hasonlóan a netezők is el voltak ájulva minden egyes képkockájától, hiszen a lányok nagyon pozitívak és persze hitelesek, és látszik rajtuk: őszintén elfogadják és szeretik a testük minden részletét.

Két TV csatorna viszont egyenesen botrányosnak találta a kisfilmet, ezért nem hajlandóak azt leadni. Képzeld, az NBC és az ABC ugyanis túl soknak találja a meztelen jelenetet, és szerintük a nyilvános szoptatás is tabunak számít, a TMZ viszont arról számolt be, biztos forrásból tudják, hogy más áll a háttérben. A csatornák a hírek szerint ugyanis nem a meztelenkedés, hanem a lányok testalkata miatt nem akarják leadni a reklámot. Mi nagyon kíváncsiak vagyunk, mit szól majd ehhez a divatvilág…

Itt te is lecsekkolhatod a kampányvideót.

Még több

Divat