Ez az év eddigi legsokkolóbb reklámja

Elsőre egy átlagos luxus divatkampánynak indul a kisfilm, amiben a vásárlók méregdrága bőrtáskákat és kiegészítőket nézegetnek. De ami ezután történik, az sokkolóbb, mint egy horrorfilm!

Ez az év eddigi legsokkolóbb reklámja

A PETA, a világ legnagyobb nemzetközi állatvédő szervezete az Ogilvy & Mather reklámcéggel közösen egy pop-up store-t hozott létre The Leather Work néven. Az egyszerű luxusboltnak kinéző üzletet Bangkok egyik legforgalmasabb plázájába rendezték be, és látszólag táskákat, pénztárcákat, cipőket és más kiegészítőket árultak, amik aligátor-, kígyó- és még egzotikus bőrökből készültek. A vásárlókra azonban több mint ijesztő meglepetés várt nézelődés közben!

Akármilyen hihetetlen, de ezek a tárgyak életre keltek! Igen, jól olvasod! A táskáknak beindult a szívverése, a kesztyűkből és cipőkből pedig ömlött a vér, ha felpróbálták őket. Hát nem hátborzongató? Persze mindez csak ügyes trükköknek köszönhetően…

A „Behind the Leather” (vagyis a Bőr mögött) című reklám ugyanis arra próbálja felhívni a figyelmet, hogy ezek az állatok nemrég még éltek, és csak azért szenvedtek órákon keresztül, hogy divatos kiegészítők legyenek belőlük. Egy biztos: elég hatásos kampány, ugye?

Még több

Divat