Durván kiakadt a net ezen a divatkampányon

Hatalmas felháborodást okozott a Torrid női ruhákat forgalmazó üzlet legújabb reklámja, amelyben pasi modell népszerűsíti a plus-size méretű, csajoknak szánt cuccokat. Csekkold a képet!

Durván kiakadt a net ezen a divatkampányon

Ha elsőre megnézed a Torrid legújabb reklámfotóját, semmi különöset nem találsz benne, igaz?

@abearnamedtroy is here to get you through the week like…💋✨ #TheseCurves

torridfashion (@torridfashion) által megosztott bejegyzés,


És ha azt mondjuk, hogy ez a ruhaüzlet valójában csak és kizárólag nőknek szánt ruhadarabokat árusít, méghozzá plus-size méretben, akkor másképp nézel rá? Az internet egyik igen kritikus része igen. A márka Instagram-oldalán osztotta meg a fényképet, amelyen a híres plus-size férfi modell, Troy Solomon pózol csajcuccokban – a kommentelők legnagyobb felháborodására.

„Hm, ez kicsit fura. Most akkor a Torrid valóban férfiaknak reklámozza magát? Ki a felelős ezért az Instagram-fiókért? Ez egy női ruhaüzlet!” – írta az egyik kommentelő. Volt olyan, aki azt mondta, soha többé nem akar a boltban vásárolni:  „Most azonnal bezárom a Torrid-fiókomat.” Sokan úgy vélték, hogy ezzel a márka teljesen megalázza a teltkarcsú csajokat és mindazokat, akik a ruháikat hordják.

Más hozzászólók azonban megértették a kampány mondanivalóját: ez pedig nem más, mint a testpozitív szemlélet és az, hogy ha valaki boldog azzal, aki és amit visel, akkor nem szabad őt bántani. „Mindenki, aki csúnyát mondott, kérem, hogy ne vásároljanak itt, mert ti is részesei vagytok az ujjal mutogatásnak. Ha ő boldog, akkor én is az vagyok.” Egy másik kommentelő állítása szerint éveken át dolgozott a Torridnak, így sokszor volt alkalma látni, hogy pasik is vásárolnak az üzletben – tehát annyira nem rugaszkodott el a valóságtól a kampány.

Te mit gondolsz a kampányról, tényleg erős, vagy teljesen rendben van?

Még több

Divat