Támadják a márkát, amit Palvin Barbi és Mihalik Enikő képvisel

Biztos te is láttad már a fürdőrucis képeket a magyar modellek Insta-oldalán. De vajon észrevetted, mi az, amit mások kifogásolnak?

Támadják a márkát, amit Palvin Barbi és Mihalik Enikő képvisel

Már tavaly is sokan tettek azért, hogy a reklámokban megjelenjen a sokféleség, ami olyan jól sikerült, hogy láthattuk például a plus size modell Ashley Grahamet a Sports Illustratedben bikiniben pózolni. Viszont nagyon úgy néz ki, hogy ez egyszeri alkalom volt, és a kampányok készítőinél nem ment át az üzenet, hogy vannak más nők is a „tökéletes ” modelleken kívül. Legalábbis ezen akadtak ki a kommentelők, akik durván beszóltak a Solid & Stripe fürdőruhamárkának, aminek Palvin Barbi és Mihalik Enikő is képviselője.

„A kép láttán csak az jut eszembe, hogy mennyire hiányoznak róla a különböző nők. Mi lett volna, ha különböző bőrszínek is megjelennek rajta. Azért ennyire nem nehéz jó modelleket találni a világ minden részéről” – írta az egyik kommentelő.

Egy másik pedig úgy fogalmazott: „Ez a reklám az 1 %-ról szól. Arról az egy százalékról, amiben a magas, vékony és fehér nők megnyerték a génlottót.”

#swimteam2018

A post shared by Solid & Striped (@solidandstriped) on

Volt aki azért észrevette az egyetlen kivételt is, igaz, azt is gúnyosan jegyezte meg: „Nahát! Látom, az egyetlen elérhető színes modell a világon Jourdan Dunn volt.”

Olyan is akadt, aki annyira nem hitt a szemének, hogy azt hitte, ez a kampány valami vicc: „Először azt hittem, ez az egész csak valami paródia. Milyen kreatív csapat rakta ezt össze?”

A kampányban Enikőn és Barbin, illetve az egyetlen színesbőrű Jourdan Dunnon kívül egyébként olyan modellek szerepelnek, mint Lily Aldridge, vagy Toni Garrn. A brit Cosmo a témában megkereste a márkát, akinek ügyvezető igazgatója az alábbi közleményt írta válaszul: „Márkánknak mindig is az volt a célja, hogy a nőket bátorítsa. […] A reklámban látható modellek a Swim Team tagjai, akik olyan lányok, akik mind képesek voltak saját maguk megtervezni egy-egy fürdőruhát, amivel egy új perspektívát nyitottunk a modell-márka kapcsolatban. […] Nem állt szándékukban senkit sem kizárni ebből a dologból, és őszintén sajnálom, hogy a Swim Teambe nem került bele még ennél is sokkal több féle nő.”

Még több

Divat