2019.02.18.@ 15.02

Brutál őszinte kampánnyal rukkolt elő a híres divatmárka

Így kell támogatni a pozitív testképet!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Brutál őszinte kampánnyal rukkolt elő a híres divatmárka

Nagy-Britannia egyik legnagyobb divatmárkája, az In The Style hatalmas döntést hozott. Úgy határoztak, hogy mostantól megszüntetik a retusálást a weboldalukra és a social media platformjaikra felkerülő képeken! Sőt, elindították a #ITSjustgotreal kampányt is. Ennek célja, hogy „ünnepeljék a nők természetes szépségét, figyelembe véve a hatást, amit a közösségi média gyakorol a felhasználóira. A kampány arca a brit Love Island című műsor győztese, Dani Dyer.

Az #ITSjustgotreal  hashtaget egyébként kiterjesztették a márka összes közreműködésére a social mediában és az influenszerekkel. Ez azt jelenti, hogy bárki, aki fizetett hirdetést posztol a divatcég számára, nem lesz retusálva.

Az In The Style igazgatója és alapítója, Adam Frisby a következőt nyilatkozta a kampánnyal kapcsolatban:

„Mi egy olyan márka vagyunk, akik elsősorban a közösségi médiában vannak jelen. Ezért egyre jobban kezd tudatosulni bennünk, mekkora hatással van a közönségünkre az, ha megszerkesztjük a képeinket. Ezt persze a legtöbb, ha nem az összes gyártó és kereskedő megteszi, mivel így a lehető legjobban tudják eladni a terméküket. Mi viszont úgy gondoljuk, hogy társadalmi felelősségünk van abban, hogy elhitessük a nőkkel: nem kell úgy kinézniük, mint a photosoppolt modellek a weboldalakon. Az ITS úgy gondolja, hogy ideje VALÓSnak lenni. Mind gyönyörűek vagyunk, és ezt ünnepelnünk kellene.”

Azt is hozzátette, hogy „mostantól az oldalunkra feltöltött képeink, és az összes eredeti tartalom a közösségi média oldalainkon olyan gyönyörűnek és szerkesztetlennek fogja mutatni a modelljeinket és a nagyköveteinket, amilyenek valójában.” Adam azt is elmondta, hogy a tipikus csajos trükköket mint a smink vagy a hajlakk továbbra is használni fogják, de a ráncokat, puklikat vagy mélyedéseket nem fogják eltüntetni.  „A stirákat, anyajegyeket, úszógumikat, sebeket és narancsbőröket a teljes pompájukban kell megmutatni, mi pedig pontosan ezt fogjuk csinálni!”

A kampány szombati indulása óta hatalmas népszerűségnek örvend. A kommentelők imádják, és nagyon pozitíven írnak a kezdeményezésről sok-sok szív emojival kísérve!

Mit gondolsz az In The Style kampányáról?

Címkék: divatmárka in the style kampány pozitív önkép pozitív testkép retusálás nélkül

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Divat

Hatalmas titok derült ki a Star Wars főszereplőjéről

Hatalmas titok derült ki a Star Wars főszereplőjéről

Daisy Ridley Rey sorsáról árult el néhány megdöbbentő infót.

5 tabu a szexben, ami valójában teljesen normálisnak számít

Persze minden csak azon múlik, hogy te és a pasid meddig mentek el.

Ezeknek a jegyeknek ez a hét lesz a legszuperebb az évben

Csekkold, hogy a te horoszkópod a listán van-e!

Hatalmas bajban van a Netflix

Petíció is indult, hogy a lehető legtöbben mondják le előfizetésüket a streaming-szolgáltatónál.

Kiakadtak Kim Kardashianra, amiért vékonyabbá tenné a terhes nőket

Pedig a celebcsaj állítja, hogy ő csak jót akart…

Ez a 3 legjobban öltözött csillagjegy

Inspiráló az Instájuk, eredeti a szerelésük, és stylisként is simán megállnák a helyüket.

5 trend, amivel hasíthatsz a következő hónapokban

Csak hogy valami jó is legyen 2020-ban!

Így néznek ki a legmenőbb sztárok, amikor pont úgy öltöznek fel, mint te

Lehet, hogy tökéletes sminkkel és vörös szőnyeg-lookkal égtek a retinádba, pedig ezek a sztárok életük nagyrészében pont úgy néznek ki, mint akármelyik civil!

Így néznének ki a Disney-hercegnők boszorkányként

Nemcsak hercegnőkként, boszikként is megállnák a helyüket!