Brutál őszinte kampánnyal rukkolt elő a híres divatmárka
Így kell támogatni a pozitív testképet!

Oszd meg a cikket

Nagy-Britannia egyik legnagyobb divatmárkája, az In The Style hatalmas döntést hozott. Úgy határoztak, hogy mostantól megszüntetik a retusálást a weboldalukra és a social media platformjaikra felkerülő képeken! Sőt, elindították a #ITSjustgotreal kampányt is. Ennek célja, hogy „ünnepeljék a nők természetes szépségét, figyelembe véve a hatást, amit a közösségi média gyakorol a felhasználóira”. A kampány arca a brit Love Island című műsor győztese, Dani Dyer.
Az #ITSjustgotreal hashtaget egyébként kiterjesztették a márka összes közreműködésére a social mediában és az influenszerekkel. Ez azt jelenti, hogy bárki, aki fizetett hirdetést posztol a divatcég számára, nem lesz retusálva.
Az In The Style igazgatója és alapítója, Adam Frisby a következőt nyilatkozta a kampánnyal kapcsolatban:
„Mi egy olyan márka vagyunk, akik elsősorban a közösségi médiában vannak jelen. Ezért egyre jobban kezd tudatosulni bennünk, mekkora hatással van a közönségünkre az, ha megszerkesztjük a képeinket. Ezt persze a legtöbb, ha nem az összes gyártó és kereskedő megteszi, mivel így a lehető legjobban tudják eladni a terméküket. Mi viszont úgy gondoljuk, hogy társadalmi felelősségünk van abban, hogy elhitessük a nőkkel: nem kell úgy kinézniük, mint a photosoppolt modellek a weboldalakon. Az ITS úgy gondolja, hogy ideje VALÓSnak lenni. Mind gyönyörűek vagyunk, és ezt ünnepelnünk kellene.”
Azt is hozzátette, hogy „mostantól az oldalunkra feltöltött képeink, és az összes eredeti tartalom a közösségi média oldalainkon olyan gyönyörűnek és szerkesztetlennek fogja mutatni a modelljeinket és a nagyköveteinket, amilyenek valójában.” Adam azt is elmondta, hogy a tipikus csajos trükköket mint a smink vagy a hajlakk továbbra is használni fogják, de a ráncokat, puklikat vagy mélyedéseket nem fogják eltüntetni. „A stirákat, anyajegyeket, úszógumikat, sebeket és narancsbőröket a teljes pompájukban kell megmutatni, mi pedig pontosan ezt fogjuk csinálni!”
A kampány szombati indulása óta hatalmas népszerűségnek örvend. A kommentelők imádják, és nagyon pozitíven írnak a kezdeményezésről sok-sok szív emojival kísérve!
Mit gondolsz az In The Style kampányáról?
Szólj hozzá
Még több Divat
Ezeket a TikTok trendeket tényleg érdemes kipróbálnod divat fronton
Mikor kísérletezz a stílusoddal, ha nem most?!
Napi outfit: készülj fel a hűvösre ezzel a trendi darabbal
Illúzióid ne legyenek a mai időjárással kapcsolatban: széllel, csapadékkal és esővel kell számolnod.
Ez most a legmenőbb szín a lakberendezésben
Ha eddig nem szerettél bele ebbe a trendbe, akkor majd most!
Ilyen hatással volt az elmúlt egy év és a pandémia a divatcégekre
Hogyan változtatta meg a járvány a divatfogyasztási szokásainkat?
5 virágmintás ruha, amivel feldobhatod a gardróbod tavasszal
Ideje, hogy a ruháid is virágba boruljanak.
Most megveheted Rachel Green ikonikus ruháját, de nem lesz olcsó
Ez most nem a filléres másolat kategória.
7 lezser és vagány tavaszi kabát 15 ezer forint alatt
Lassan ideje a gardróbod mélyére száműzni a vastag, téli darabokat, és beszerezni néhány könnyed és cool alternatívát. Jöhet egy textilnyi inspiráció?
7 zseniális trükk a divathetekről, ami tényleg megváltoztatja az életedet
Mert a legfontosabb soha nem a MIT, hanem a HOGYAN. A divatvilág aktuális állása szerint pedig lehetőleg minél merészebben és pimaszabban.
Palvin Barbi brutálisan szexi fotót posztolt
Ha talpig nem is, de derékig Etróban pózolt.
Így tisztítsd meg a kedvenc velúr cipődet 4 lépésben
Hogyan érheted el a világ egyik legkényesebb anyagánál, hogy tiszta legyen, anélkül, hogy víz érné? Máris mutatjuk!
Piacra dobták a farmert, aminél egyszerűen nincs ostobább
Csak egy kérdés: ezért tényleg hajlandó fizetni valaki?
Katalin hercegné karikagyűrűje olcsóbb, mint gondolnád!
Gyönyörű, visszafogott, és ahhoz képest, hogy egy hercegné ujján ragyog, nincs is olyan horror ára.