Hatalmasat trollkodott a McDonald’s

A Balenciaga egyik cipőjét alkották újra, az eredmény pedig zseniális lett.

Hatalmasat trollkodott a McDonald’s

Pár hónappal ezelőtt a spanyol Balenciaga luxus divatház egy szögletes orrú bőr papucsot dobott a piacra, ami fekete és piros színben is elérhető volt. Nem ez az első eset, hogy a márka olyan cuccot tervez, ami kiveri a biztosítékot. Imádják például a bevásárlószatyrokat újraalkotni, és több százezer forintot elkérni értük.

Az internet népének nem kellett sok idő ahhoz, hogy felfedezze a menő” papucsot magának, és mémeket gyártson a belőle. A divatház tuti nem sejtette, hogy ilyen hatással lesz az emberekre ez a cipő, ugyanis tömegével érkeztek a vicces hozzászólások. A piros verziót minden lehetséges dologhoz hasonlították, a cigis dobozoktól kezdve a zsebekig. De az összes közül a legemlékezetesebb a Meki krumplis zacskója volt. Egy biztos, ezért a „cipőért” nem kell hónapokig spórolnod:


A svéd McDonald’s-nak pedig annyira megtetszett az ötlet, hogy pár napja újraalkotta azt. Sőt, a poszthoz azt írta, hogy amennyiben elérnek 103 042 lájkot, akkor a lábbeliket meg is valósítják. Mivel jelenleg 30 ezer kedvelésnél tartanak, felmerül bennünk, hogy merre van a sok Meki-rajongó, hogy még mindig nem sikerült a trendi papucsot forgalomba hozni.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by McDonald’s Sverige (@mcdonaldssverige) on Feb 6, 2019 at 6:42am PST

Már csak egy kérdés maradt, vajon melyik cipőben könnyebb a villamos után futni? A McDonald’s elképzelt lábbelijével csupán az a gond, hogy egyelőre kicsi, közepes és nagy méretben kapható.

Még több

Divat