2019.11.22.@ 12.11

Ennyit ér a tervezőknek egy poszt Katalin vagy Meghan hercegnéről a neten

Őrült pénzeket keresnek a két hercegnének köszönhetően.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ennyit ér a tervezőknek egy poszt Katalin vagy Meghan hercegnéről a neten

Katalin hercegné lassan már egy évtizede számít az egyik legmenőbb divatikonnak, de a royal családba „frissen” érkező Meghan hercegnét sem kell félteni, elképesztően népszerű a stílusa világszerte. Egy új kutatásból pedig kiderült, a dizájnerek számára hatalmas bevételeket jelentenek azok a posztok az Instagramon, amelyeken ők ketten szerepelnek az általuk tervezett darabokban.

A London Institute of Photography elemzésében év eleje óta a kutatók 6 olyan divattal foglalkozó Insta-oldalt követtek nyomon, amelyek rendszeresen posztolnak a két hercegnéről.

Az adatokból az derült ki, hogy Meghan öltözködése jelenleg jobban érdekli a világot, ő 1,3 millió angol fontot (491 millió Ft-ot) ért a tervezőknek, míg Katalin hercegné „csupán” 540 ezer angol fontot (204 millió Ft-ot) hozott nekik a konyhára. Egy velük kapcsolatos átlagos poszt értéke 4700 és 3300 font (1,7 és 1,2 millió Ft) körül mozgott.

A vizsgált időszakban Meghan hercegnéről 281 fotó jelent meg, Katalin hercegnéről pedig 161 darab. Előbbi összesen 3,8 millió lájkot gyűjtött, míg utóbbi 1,79 milliót. Egy ilyen lájk értéke a dizájnerek számára az elemzők szerint 48 penny körül volt, ami 180 Ft-nak felel meg.

„Mivel ez az év volt Meghan első teljes éve a royal család tagjaként, ráadásul az első gyermeke is megszületett, nem meglepő, hogy jóval többet szerepel a reflektorfényben. Kiváló érzéke van ahhoz, hogyan mutassa meg magát, előtérbe helyezi az etikus márkákat, valamint nagyszerűen kombinálja a brit és amerikai tervezők darabjait. Ami ellenben érdekes, hogy Katalin hercegné öltözködését még mindig nagyon sokan imádják. A top 10 leglájkoltabb poszt közé két fotóval került be, az egyik jobban teljesített, mint a Vanity Fair első fotója Harryről, Meghanről és Archie-ról a baba születése után. A divatvilág nagyon sok figyelmet szentel a royaloknak, ami abban is megmutatkozik, hogy a stílusuk hatással van arra, hogyan vásárolnak az emberek” – árulta el a Daily Mail-nek a kutatás vezetője, Damon Culbert.

Nem semmi, igaz?

Címkék: divat dizájner érték Instagram Katalin hercegné királyi család kutatás márka meghan hercegné poszt ruhái stílus tervező

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Divat

Megérkezett a tavasz legmenőbb hajszíne!

Megérkezett a tavasz legmenőbb hajszíne!

Már meg is van, mit kérsz a fodrászodtól, ha majd megint elmehetsz a szalonba!

Erről a cipőről beszél most mindenki

Egyre többen kattantak rá az utóbbi időben.

Meghan kedvenc táskája lett a legmenőbb kiegészítő

Neked bejön annyira, hogy beszerezz egyet?

A koronavírus ellenére is megtartják a Met-gálát

A divatnak még a koronavírus sem szabhat határt!

A GAS bemutatja ETX keep it green, a GAS öko-barát projektjét (x)

A gyártási folyamat minden egyes láncszeme az öko-innováció vezérelvén alapul a Föld és az emberek védelméért.