2020.01.02.@ 07.01

Így úszhatod meg a telet betegség nélkül

Ha betartod ezeket a tippeket, kicsattansz majd az egészségtől!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így úszhatod meg a telet betegség nélkül

Hivatalosan is elérkezett a leghidegebb időszak… De ki mondta, hogy tüsszögnöd és köhögnöd kell árpilisig?! Ha ezúttal kimaradnál a téli megfázásból, akkor összeszedtünk néhány tippet/trükköt, amiket betartva tutira megúszhatod a betegséget

Tanulj a nagyitól!

Nyilván untad kiskorodban, amikor nem engedtek el otthonról anélkül, hogy csekkolták volna, van-e rajtad kesztyű, sapka, sál. Csakhogy az ősöknek igaza volt, amikor ennyire ragaszkodtak a meleg ruházathoz! Mivel ha fázol, azzal legyengíted a szervezetedet, ezzel pedig megkönnyíted a baciknak az utat a győzelemhez, és azonnal megbetegszel. Azt tudtad például, hogy a testhő 30%-át a fejeden keresztül veszíted el? Szóval igen, muszáj lesz beszerezned egy csini (és meleg) sapkát!

Hidratálás kimaxolva

A dokik általában azt javasolják, hogy legalább nyolc pohár vizet igyál meg naponta az egészségedért. Ez azért fontos, mert a folyadék elősegíti a vese rendes működését, ami viszont megtisztítja a tested a toxinoktól. Meghűléskor a nyálkahártyád szárazabbá és vastagabbá válhatsz, ha nem vagy hidratált, így kevésbé tud megküzdeni a baktériumokkal. Szóval megelőzésre és kezelésre is tökéletes a sok-sok víz.

Csipkerózsika-mód ON

A jó és nagy mennyiségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy kibekkeld az idei influenza-szezont. A pihenéssel az immunrendszeredet erősíted, így ha nem alszod ki magad, nem hagyod feltöltődni a saját szervezeted. Ezáltal pedig a tested legfőbb védelmi vonalát rombolod a támadó vírusok ellen. Arra is figyelj, hogy mellőzd a kék fényt (TV, számítógép, telefon) a hálószobádból, ez ugyanis rontja a szundi minőségét.

Maradj mozgásban

Oké, mégis ki akarna kimozdulni és elmenni az edzőterembe egy hideg, téli napon? Ha odáig nincs is kedved elvonszolni magad, próbálj ki néhány feladatot, amit otthon is elvégezhetsz, a mozgás lényeges mivoltát ugyanis nagyon nem érdemes lebecsülni! Főleg nem ebben az évszakban. Azon kívül, hogy a vérkeringésre jó hatással van, az állandó edzés az úgynevezett natural killer, vagyis természetes gyilkos sejtek számát is megnöveli, és 36 órán át magas szinten tartja. De figyelj oda, hogy ne told túl a dolgot, a túlzásba vitt mozgás ugyanis épp hogy csökkenti ezeknek a jótékony limfocitáknak a számát.

Címkék: betegség elkerülés influenza influenza ellen megfázás meghűlés tél

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Egészség

3 isteni süti, ami az immunrendszeredet is erősíti

3 isteni süti, ami az immunrendszeredet is erősíti

Nem csak fincsi, de még jót is teszel vele. Létezik egyáltalán ilyen?

„Pozitív lett a koronavírus-tesztem, ez történt utána”

Ez az amerikai nő elkapta a betegséget a Diamond Princess hajón.

Teszt: most kiderül, hány évet öregedett a kezed a fertőtlenítőtől

Van pár látható jele, ha megviselte a bőröd a sok kézmosás.

Ezért moss gyakrabban hajat a koronavírus idején

Így védekezz haj-ügyileg a COVID-19 ellen.

Erősítsd meg a szervezeted Meghan módszerével!

Egyszerű, finom és egészséges!

5 módszer, amivel most bebiztosíthatod az egészséged

Hoztunk még néhány tippet, hogyan erősítheted az immunrendszered!

Újabb tünet, ami koronavírusra utalhat

Ha ezt tapasztalod magadon, mindenképpen maradj otthon!

3 ital, ami most nagyon megerősíti az immunrendszered

Ebben az időszakban jól jöhet mindenféle plusz immunerősítés! Csekkold a smoothie-kat, amik nemcsak szuper hatással bírnak, de még extrafinomak is!

Meghalt ez a fiatal nő, miközben a koronavírus-teszt eredményére várt

Teljesen egészséges volt, senki nem számított erre a tragédiára.

Így védekeznek a sztárok a koronavírus ellen

Karantén, maszkok, kézfertőtlenítő...a sztárok is pont úgy küzdenek a vírus ellen, mint te!

A nőkre tényleg veszélyesebb a koronavírus, mint a férfiakra?

Cosmo-lányok, figyelem! Fontos infók a cikkben!