2020.10.22.@ 08.10

Aki fogyni akar, annak ennie kell! 7 tipp a jó közérzethez (x)

Aki fogyni akar, annak ennie kell – túl szép, hogy igaz legyen? Nem! Az állandó éhezés nem működik. Ha sikeresen szeretnénk fogyni, különösen fontos,

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Aki fogyni akar, annak ennie kell!  7 tipp a jó közérzethez (x)

Aki fogyni akar, annak ennie kell – túl szép, hogy igaz legyen? Nem! Az állandó éhezés nem működik. Ha sikeresen szeretnénk fogyni, különösen fontos, hogy a táplálkozást és az életmódunkat úgy állítsuk át, hogy passzoljon hozzánk, és továbbra is élvezhessük az életet, ne szenvedjünk. A tartós sikert akkor tudjuk elérni, ha megtanuljuk szeretni az új életmódunkat.

A kevesebb több – ez nem mindig igaz

Sokan elkövetik azt a hibát, ha fogyni akarnak, nem esznek. A probléma: nemcsak az energia- és zsírfelvétel csökken, hanem sajnos a fehérje bevitele is. Azonban a fehérje létfontosságú tápanyag, a szervezetnek szüksége van rá több szempontból is.
Ezért is fontos – különösen a diéta során – hogy elegendő fehérjét vigyünk be.

7 tipp a jóllétünkért

  1. Tartsuk be a 3 étkezés elvét az orvosi diéta alatt, mert az étkezések közötti szünetekben történik a zsírégetés.
  2. A varázsszó a mediterrán low-carb táplálkozás. A telítettség alapját a zöldség, saláta, gomba, illetve a szénhidrátszegény gyümölcsök, pl. bogyós gyümölcsök fogyasztása képezi. Kiváló minőségű fehérje a hal, hús, tojás, tejtermékek, illetve a hüvelyesek, amit ki lehet egészíteni jó minőségű olajokkal és diófélékkel. A szénhidrátok a luxus kategóriába tartoznak, adagolásuk a mozgás mennyiségétől is függ.
  3. Fehérje a telítettség kulcsa – Nr.1. Fontos építőeleme a testünknek, beleértve az izmokat is. Ha túl kevés fehérjét eszünk, akkor fennáll annak a veszélye, hogy csökken az izomzatunk. Az izom a zsírégetés motorja.Jó tudni: Hallotta már, hogy a sok fehérje károsítja a veséket? Megnyugodhat. A Premium Diet orvosi diéta fehérje-optimalizált és az Ön igényeihez igazodik. 
  4. A köztes étkezéseket el kell hagyni, mert megszakíthatja a zsírégetést, és ezzel a fogyást is.
  5. A szénhidrátokra rá kell szolgálni. Ők a gyors energiaszolgáltatóink, szükségünk van rájuk, ha dolgozunk, és sokat mozgunk. Ha több szénhidrátot veszünk magunkhoz, mint amennyire szükségünk van, akkor azt zsírként tárolja a szervezet. A mennyiséget mindig igazítsuk a szituációhoz – a mozgás és izomaktivitás alapján.
  6. Fontos és alapvető a mozgás – a mozgással növelhetjük energiaszükségletünket és így támogatjuk a súlycsökkentést. Ráadásul az izmainkat és szív-és érrendszerünket is eddzük.
  7. A diéták több mint 90%-ánál a páciensek izomzatot építenek le. Az étkezési szünetek betartása nélkül, de csökkentett kalóriabevitel mellett a testünk izomzatot bontja le és tartalékolja a zsírtömeget. Ez ugyanígy igaz a koplalásnál. A Premium orvosi diétában kéthetente az orvos/gyógyszerész nem csak a testsúlyt és haskörfogatot méri meg, hanem a testösszetételt is meghatározza egy orvosi body impedancia mérő készülékkel (BIA). Így a páciens és a szakember is egyértelműen látja, hogyan alakul a zsírtömeg, izomtömeg, a kondíció, a tápláltsági szint. A cél a zsírtömeg csökkentése és az izomtömeg megtartása.
Címkék: diéta egészség fogyás kampány rossz közérzet súlycsökkenés táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Egészség

Ilyen védelmet nyújt az új vakcina

Ilyen védelmet nyújt az új vakcina

Erre a hírre várunk március óta!