2012.07.25.@ 07.07

Viszlát, shopping-para!

Veled is megesett már, hogy a csajok nélkül, egyedül indultál shopping-túrára, és nem tudtál dönteni: a dögös piros rucit vagy inkább a romantikus rózsaszínt válaszd?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Viszlát, shopping-para!

A brazil C&A nemrég egy hiperpraktikus ötlettel állt elő a két ruha közt őrlődő shoppingolóknak: annak, aki nehezen igazodik el a ruharengetegben, és nem tudja eldönteni, melyik szerkó mutatna jobban a gardróbjában, akár több százan is segíthetnek „virtuális véleményükkel”, mégpedig a Facebookon keresztül. Az üzletben ugyanis minden vállfát digi kijelzőkkel szereltek fel, amelyek online összeköttetésben vannak a cég Facebook oldalával. A közösségi site-ra pedig feltöltötték a teljes kollekciót, így minden egyes lájk, amit a neten egy ruhára nyom valaki, megjelenik a vállfa kijelzőjén az üzletben. Így azonnal letesztelheted, hogy a nagyközönség előtt mennyire lesz sikeres a kiválasztott cucc. Az már csak rajtad áll, hogy hány lájkért vagy hajlandó hazavinni a zsákmányt, vagy épp egy virtuálisan kevésbé népszerű ruci mellett is kitartasz-e…

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty