A nemrég gyakorlatilag hamvaiból feltámadt Lindsay Lohan színésznővel indított csütörtökön kampányt a Pepsi, amiben arra próbálják rávenni a vásárlókat, öntesenek tejet a kólájukba. Bizony jól olvasod, tejet a kólába...
Pepsit tejjel?
Sőt, ezen túlmenően arra is kérik a lelkes Pepsi rajongókat, hogy, ha kipróbálták a furcsa kombinációt, akkor használják a közösségi felületeken a #PilkandCookies hashtaget (Pepsi+milk+cookies - pepsi+tej+sütik), és mutassák be a ún. "Mikulás-barát" mixüket. Persze joggal merül fel a kérdés, hogy ez miként kapcsolódik a mikuláshoz, de erre roppant egyszerű a válasz: az angolszász kultúrában szokás kitenni a náluk szenteste érkező mikulásnak tejet és sütit.
Titkos mix
A kicsit bizarr reklám kapcsán megszólalt a CNN-nek Todd Kaplan, a Pepsi marketing igazgatója, aki elmondta:
A tej és a Pepsi kombinálása már régóta titkos mix a Pepsi rajongók körében.
A Pepsi pedig most úgy hirdeti ezt a kevéréket, mint egy piszkos üdítőt, ezzel igyekeznek meglovagolni a TikTok népszerű trendjét, amiben az üdítőket valamiélyen sziruppal vagy tejszínnel dúsítják.
A trendek követése
A marketing igazgató úgy véli, hogy a hozzájuk hasonló nagyvállalatok folymatosan keresik annak a lehetőségét, hogy be tudjanak kapcsolódni az efféle trendekbe, mindezt azért, hogy relevánsak maradjanak a fiatal fogyasztók számára is.
Úgy véljük, hogy a Pilk és a Cookies egy nagyszerű módja annak, hogy kompromisszumok nélkül ünnepeljünk.
– mondta Kaplan.
Lindsay Lohannal a főszerepben
A reklámot pedig úgy próbálták még trendibbé varázsolni, hogy felkérték Lindsay Lohant vegyen részt benne. Lohan egyébként jelenleg abszolút kapcsolódik a karácsony témájához, hiszen főszereplője a Netflix egyik ünnepi filmjének, a Karácsonyi románcnak.
Na, és akkor nézzük csak meg, hogyan önti Lohan kisasszony a tejet, abba a bizonyos Pepsibe:
(via)