A nemrég gyakorlatilag hamvaiból feltámadt Lindsay Lohan színésznővel indított csütörtökön kampányt a Pepsi, amiben arra próbálják rávenni a vásárlókat, öntesenek tejet a kólájukba. Bizony jól olvasod, tejet a kólába...

Pepsit tejjel? 

Sőt, ezen túlmenően arra is kérik a lelkes Pepsi rajongókat, hogy, ha kipróbálták a furcsa kombinációt, akkor használják a közösségi felületeken a  #PilkandCookies hashtaget (Pepsi+milk+cookies - pepsi+tej+sütik), és mutassák be a ún. "Mikulás-barát" mixüket. Persze joggal merül fel a kérdés, hogy ez miként kapcsolódik a mikuláshoz, de erre roppant egyszerű a válasz: az angolszász kultúrában szokás kitenni a náluk szenteste érkező mikulásnak tejet és sütit. 

Titkos mix

A kicsit bizarr reklám kapcsán megszólalt a CNN-nek Todd Kaplan, a Pepsi marketing igazgatója, aki elmondta: 

A tej és a Pepsi kombinálása már régóta titkos mix a Pepsi rajongók körében. 

A Pepsi pedig most úgy hirdeti ezt a kevéréket, mint egy piszkos üdítőt, ezzel igyekeznek meglovagolni a TikTok népszerű trendjét, amiben az üdítőket valamiélyen sziruppal vagy tejszínnel dúsítják. 

A trendek követése 

A marketing igazgató úgy véli, hogy a hozzájuk hasonló nagyvállalatok folymatosan keresik annak a lehetőségét, hogy be tudjanak kapcsolódni az efféle trendekbe, mindezt azért, hogy relevánsak maradjanak a fiatal fogyasztók számára is. 

Úgy véljük, hogy a Pilk és a Cookies egy nagyszerű módja annak, hogy kompromisszumok nélkül ünnepeljünk. 

– mondta Kaplan.

Lindsay Lohannal a főszerepben 

A reklámot pedig úgy próbálták még trendibbé varázsolni, hogy felkérték Lindsay Lohant vegyen részt benne. Lohan egyébként jelenleg abszolút kapcsolódik a karácsony témájához, hiszen főszereplője a Netflix egyik ünnepi filmjének, a Karácsonyi románcnak. 

Na, és akkor nézzük csak meg, hogyan önti Lohan kisasszony a tejet, abba a bizonyos Pepsibe: 

Szavazás

(via)