Folytatódik a Lufthansa globális reklámkampánya: #SayYesToTheWorld – mondj igent a világ felfedezésére (X)

Magyarországon influencerekkel népszerűsít a légitársaság
#SayYesToTheWorld online nyereményjáték

Folytatódik a Lufthansa globális reklámkampánya: #SayYesToTheWorld – mondj igent a világ felfedezésére (X)

Ez év februárjában indította el a Lufthansa a #SayYesToTheWorld – Mondj igent a világra szlogennel globális kampányát, amely a világ nyitott szemléletű felfedezésére, felderítésére bátorít. A #SayYesToTheWorld kampánnyal a Lufthansa arra ösztönzi az embereket, hogy legyenek nyitottak a világra. Kérdéseket tesz fel, hogy tágítsa látókörüket, és segítsen nekik inspirációs forrásként tekinteni az utazásra.

Magyarországon a légitársaság számos influencerrel és vloggerrel dolgozik együtt a kampány során, akik az online nyereményjáték mellett a Lufthansa hálózatát és termékújdonságait mutatják be. A német társaság heti 77 járat közlekedtet Budapest és Debrecen, illetve Frankfurt és München között, ezzel a legnagyobb kapacitást nyújtó hagyományos légitársaság a magyar piacon.

Media Relations

Még több

Programajánló