Mivel óriási a verseny a streaming csatornák között, és a Netflix folyamatos nézőszám-csökkenéssel küzd, várható volt, hogy előrukkolnak egy teljesen új üzleti modellel. A legfrissebb hírek szerint a szolgáltató a reklámokban látja az új lehetőséget.

A Bloomberg üzleti-gazdasági portál értesülései szerint a Netflix egy új csomagot vezet majd be, amely valamivel olcsóbb lesz, mint a többi, cserébe viszont az előfizetőknek óránként 4 perc (!) reklámot kell végignézniük.

A források szerint nagyjából 7-9 dollárba kerül majd az új csomag, ez átszámolva 2800-3600 forint között mozog. Amerikában jelenleg 10, 16 és 20 dolláros csomagok közül lehet választani, nálunk valamivel olcsóbbak az előfizetések, Magyarországon 2490, 3490 és 4490 forintba kerülnek.

A hírek szerint a reklámok a lejátszani kívánt tartalom előtt és valahol a közepén jelennek majd meg, összesen kb. négy percben. Jó hír, hogy lesznek olyan tartalmak, ahol biztosan nem jelennek meg a reklámok: ilyen például a gyerekeknek szánt műsorok, egészestés mozik (vélhetően a nagy kasszasikerek, húzó produkciók), illetve a különleges szerződéses, egyedi tartalmak.

A Netflix várhatóan 2023-ban vezeti be a változtatásokat.

Via