2018.02.23.@ 18.02

4 trükk, hogy enyhítsd az izomlázad

Veled is előfordult már, hogy elfelejtettél lenyújtani, ezért másnap borzalmas izomlázad lett? Most mutatunk pár trükköt, amivel enyhíthetsz a szenvedéseden!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

4 trükk, hogy enyhítsd az izomlázad

Vitaminozz be!

Edzés után vegyél be 500 milligramm magnéziumot, ugyanis ez segít abban, hogy ne legyenek izomgörcseid. Bár ez rögtön nem fogja megoldani a problémádat, hosszútávon ez az egyik legfontosabb! Ha például rendszeresen szeded a tablettákat és lenyújtasz, akkor búcsút inthetsz az izomláznak.

Kutyaharapást szőrével!

Biztosan te is hallottad már azt, hogy az izomlázra az a legjobb megoldás, ha ráedzel! Ha úgy érzed elviselhetetlen a fájdalom, menj le másnap is az edzőterembe és dolgozz rá egy kicsit. Lehet az elején nagyon fog fájni, de később sokkal jobb lesz!

Kis fekete

Egy felmérés szerint, egy edzés előtti dupla eszpresszó is segít abban, hogy később könnyebben fel tudj kelni majd a székből. A benne lévő adenizin nevű anyag ugyanis, csökkenti a fájdalmat.

Melegen az igazi

Ha fokozod a vérbőséget, akkor sokkal hamarabb elbúcsúzhatsz a fájdalomtól. Ezt könnyen megoldhatod szaunázással is, ha van az edzőterembe, ahová jársz. De ha nincs az sem tragédia, hiszen egy forró fürdővel hasonló hatást érhetsz el!

Címkék: edzés edzőterem izomláz sport

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség

Ezek lettek a 2020-as Cosmo Beauty Awards győztes termékei

Ezek lettek a 2020-as Cosmo Beauty Awards győztes termékei

Kíváncsi vagy, melyek az idei év legmenőbb szépítői? Csekkold a nyertes kozmetikumok listáját!