2018.04.05.@ 16.04

A tészta az új fogyókúrás kaja?

Jó hír, hogy a tészta végre lekerült a tiltólistáról, de azért nem árt óvatosnak lenni a kedvenc olasz spagettiddel. Egy friss kutatásból megtudhatod, mennyit ehetsz, hogy segítse a fogyásod.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A tészta az új fogyókúrás kaja?

Gőzerővel startoltál neki a tavaszi megújulásnak, és már javában próbálgatod a bikiniket is, ha shoppingolni mész? Odafigyelsz, mit eszel, mennyit alszol és lemondasz a fincsi falatokról is? Akkor egy most végzett kutatás eredményének tuti, hogy örülni fogsz, főleg, ha odavagy a tésztás kajékért!

A szakemberek arra voltak kíváncsiak, vajon tényleg rossz hatással van-e a zsírpárnákra és ezek lefaragására a lisztből és tojásból készülő étel. A szakemberek különböző nemű és életkorú, GI-diétán lévő fogyókúrázókat kértek arra, hogy az étrendjükbe építsenek be heti 3 adag, lehetőleg durumlisztből készült tésztaételt, miközben lemondanak az egyéb szénhidrátokról (kenyér, rizs, krumpli).

12 hét elteltével a kutatók arra jutottak, hogy a tésztát fogyasztók több súlytól szabadultak meg, mint azok, akik a vizsgálat ideje alatt nem ettek tésztát. Mielőtt most azonnal kirohannál a konyhába, hogy összedobj egy nagy adag paradicsomos pennét, olvass tovább!

A szakemberek nem javasolják, hogy mostantól reggelire, ebédre és vacsira is tésztát egyél, és azt sem tanácsolják, hogy a heti 3 adagot egy evésre pakold be. A tésztával fogyást ugyanis az okozhatja szerintük, hogy a résztvevők kiegyensúlyozottan táplálkoztak, elhagyták a nassolást, édességek és finomított kajákhoz sem nyúltak a 12 hét alatt.

Cosmo-tipp: Felejtsd el az olajos szósztól tocsogó, zsíros sajttal telepakolt menüt, helyette egy maroknyi tésztát főzz ki, bolondítsd meg zöldségekkel, cukkínivel, paradicsommal!

Címkék: diéta egészséges életmód étel kaja

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség