2018.06.14.@ 08.06

6 kajatrükk, amitől kockás lesz a hasad

Ezerrel pörgeted a haspréseket és te vagy a plankelés királynője, mégsem tudsz még sakkpartit szervezni a pocidon? Ne az edzésterveden, hanem a konyhatündér szokásaidon változtass!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

6 kajatrükk, amitől kockás lesz a hasad

Cass Hines Instasztár és mindjárt te is azonnal beköveted, ha meglátod a brutális hasfalát. Cass megosztott egy előtte-utána képet is és a fanok teljesen lesokkolódtak az átalakulástól. Az Instacsaj szerencsére elárulta a sikerének titkát és bevallotta, hogy a kemény edzések semmit sem értek volna, ha nem tartja be az alábbi szabályokat:

Sometimes I think its less about what you eat, and more about how much you eat as well as the timing of your meals. . . The food I was consuming on the left admittedly, wasn’t as healthy as it should have been but the bigger problem was my portion sizes. . . I was brought up to finish everything on my plate and I wasn’t allowed to leave the table until I did. Who else can relate? I also tend to pick at anything my 4yo leaves behind on her plate, so these two scenarios combined, can turn into a massive case of overconsumption 🙈 Before I know it, I’ve consumed half or more of her meal before I’ve begun having my own. . . We recently took a 5 day child-free break, and it was just enough time for me to realise that I had started to slip back into that mindless eating pattern. Being just the two of us away, we found ourselves consistently having 3 meals a day, a large breakfast, a medium lunch and a small dinner and we both felt fantastic for it. Since we’ve been back, I’ve been making a conscious effort to bypass the leftover scraps, and be mindful of my portion sizes again, particularly those from midday onwards. I focus on portion control because I truly believe we can and should have everything in moderation. I’m still able to eat the treats I want, but within reason, so watching my portions remains my big focus. . . How I plan to avoid overeating this Winter… . . 1️⃣ Always sit down at meal times.. the car is no exception. 2️⃣ Eat with no distraction which includes having the TV on, reading a book, newspaper, phone etc. 3️⃣ Always try and eat with family or others. 4️⃣ Fill a small side plate with food, rather than a large dinner plate for lunch and dinner. 5️⃣ Consume a big glass of water prior to each meal. 6️⃣ My 4yo’s snacks and meals are not an option. 7️⃣ Take my time with every mouthful at every meal. . . If anyone else has any other tips, feel free to comment below.

A post shared by Cass (@cass.fit.healthy) on

1. „Mindig ülj le, ha eszel. A kocsiban evés nem kifogás.”

2. „Az ételre koncentrálj és ne mobilozz, tévézz vagy olvasgass közben. Élvezz ki minden egyes falatot.”

3. „Próbálj meg társaságban enni, szervezz családi ebédeket.”

4. „Válts kistányérra, mert kevesebb kaja fér rá és ennyitől is simán jól fogsz lakni.”

5. „Minden étkezés előtt húzz le egy nagy pohár vizet, mert szuperül eltelít.”

6. „Minden falatot alaposan rágj meg és hagyj időt az evésre.”

Szóval ha az edzés mellett ezekre is odafogyelsz, a kockás has szinte garantált!

Címkék: egészség életmód étel éves fogyás test trükk

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség