2018.07.18.@ 10.07

Ezekkel a gyakorlatokkal égetheted el a legtöbb kalóriát

Itt a lista azokról a sporttevékenységekről, amikkel még hatékonyabbá teheted a fogyókúrádat! Ha ezeket váltogatod, garantáltan sokat karcsúsodsz!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ezekkel a gyakorlatokkal égetheted el a legtöbb kalóriát

1. Ugrókötelezés

Ennyi kalóriát égethetsz el vele: 667-990 kcal/óra

Ha nincs gond az ízületeiddel, akkor érdemes néha ugrókötelet ragadnod, mert ezzel az egyszerű eszközzel nagyon gyorsan nagyon sok kalóriát lehet égetni. Ehhez persze intenzíven kell csinálni, úgyhogy hajrá!

2. Futás emelkedőn

Ennyi kalóriát égethetsz el vele: 639-946 kcal/óra

Akkor vagy a legmenőbb és persze a leghatékonyabb is, ha felfelé sprintelsz, lefelé pedig kocogva jössz.

3. Kickbox

Ennyi kalóriát égethetsz el vele: 582-864/óra

Ennél a sportnál nagyon fontos, hogy közben néha megállj pihenni, különben több rosszat teszel magaddal, mint jót.

4. Kerékpározás

Ennyi kalóriát égethetsz el vele: 568-841/óra

A biciklizés elképesztően gyorsan és látványosan fejleszti az állóképességedet. Úgy a legjobb, ha a szuperintenzív és közepes tempót váltogatod.

5. Futás futógépen

Ennyi kalóriát égethetsz el vele: 566-839/óra

Ebben az esetben is nagyon hatékony tud lenni, ha váltogatod a gyors hajrákat és a lassú kocogást.

6. Szobabiciklizés

Ennyi kalóriát égethetsz el vele: 498-738/óra

Próbáld ki, milyen, ha először 10 másodpercet tekersz intenzíven, aztán 50 másodpercet lazán, majd 15-öt megint intenzíven és 45-öt lazán, majd emeld 20-ra és 40-re ezt az arányt! Meglátod, így extra hatékony a zsírégetés!

7. Lépcsőzés

Ennyi kalóriát égethetsz el vele: 452-670/óra

Az a nagy helyzet, hogy nem elég, ha komótosan felsétálsz rajtuk, igazából olyan gyorsan kéne felsprintelned, ahogy csak tudsz. Cserébe fénysebességel fogsz karcsúsodni!

Címkék: diéta edzés fogyás fogyókúra kalóriaégetés sport zsírégető gyakorlatok

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség