2018.09.07.@ 08.09

5 gyakorlat, ha gyorsan és biztosan szeretnél fogyni

A beachbody-projektnek már vége, de ki mondta, hogy nem tűzhetsz ki újabb célt? Vesd be ezeket a mozdulatokat, hogy tökéletesen álljon majd a kedvenc őszi farmerod is!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 gyakorlat, ha gyorsan és biztosan szeretnél fogyni

Szumó guggolás

A popsid mellett a belső comjaidat is erősíti ez a gyakorlat, ráadásul még az irodában is lenyomhatsz belőle párat titokban.

  1. Helyezkedj vállszélesnél kicsit nagyobb terpeszbe és fordítsd kissé kifelé a lábfejeid.
  2. Guggolj le annyira, hogy a combod vízszintes legyen a talajjal, ügyelve rá, hogy a térded ne menjen a bokád elé.
  3. Emelkedj vissza a kiinduló helyzetbe és ismétled meg az egészet 15-20-szor.

Fekvőtámasz

Elsőre uncsinak hangzik? Pedig nem véletlenül kell már a tesi órák óta nyomnod, hiszen az egyik legjobb egész testes gyakorlat.

  1. Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba, a két csuklódat szigorúan a vállad alatt tartva.
  2. Miközben leereszkedsz, végig legyen feszes a popsid és ne engedd, hogy lebillenjen a csípőd.
  3. Mielőtt a hasad a földhöz érne, állítsd meg a mozdulatot és térj vissza a kezdő pozícióba. Ebből jöhet 10-15 ismétlés.

Hegymászás

Itt az ideje egy kicsit felpörgetni a pulzusod! 45 másodpercen keresztül végezz el annyi ismétlést a gyakorlatból, amennyi csak a csövön kifér.

  1. Ismét fekvőtámaszban kezdesz, ezúttal azonban nem lefelé indítod a mozdulatot, hanem a jobb lábadat a mellkasodhoz húzod.
  2. Miközben végig a talajon tartod a tenyereid, a jobb lábad után cserélsz egyet és most a bal lábadat közelíted a mellkasodhoz.
  3. Jöhet a tempó és irány a hegy teteje, amilyen gyorsan csak megy.

Ugrás guggolásból

Még mindig magasan kell tartani a pulzusod, ezért vess be néhány guggolást is, amit egy ugrással kombinálsz az erőteljesebb izommunkáért.

  1. Állj kisterpeszbe, majd guggolj le és innen indítva a mozdulatot, ugorj fel. Nem kell szupermagasra emelkedned, de dinamikusan lökd el magad.
  2. Mikor visszaérkezel, egyből végezz el még egy guggolást. Ismétlésszám: 10-15.

Oldaplank

A plank a mélyizomgyakorlatok királynője, mert szinte az összes aprócska izmodat megdolgoztatja. Pláne, ha az oldalas verziót csinálod, ami a derekadat is karcsúsítja.

  1. Helyezkedj az oldaladra úgy, hogy csak a könyököd és a bokád éri a talajt. A könyököd a vállad vonalában legyen és kicsit se engedd, hogy a csípőd kimozduljon ebből az egyenes vonalból.
  2. Közelítsd a csípőd a talaj felé, majd mielőtt hozzáérne, állítsd meg a mozdulatot. Várj néhány másodpercet és irány vissza a kiindulóhelyzetbe.
  3. Mindkét oldaladnál húzz be 30-30 másodpercet.

Címkék: body edzés fogyás gyakorlat hatásos plank sport

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség